Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok dan, ik dacht dat ze misschien geleverde auto's niet zomaar gingen verzetten (als dit er eentje is).

Nevermind.

Comment

• Die wagen is verkocht en was net proper gemaakt. Eigenaar komt hem eerstdaags ophalen.

Comment

• Die Arancio LP640

Ziet er zo bruut uit he, knappe foto's Rami!

Welke kleurencombo had die in het interieur?

Comment

• schitterende LP640

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
            Die Arancio LP640

Ziet er zo bruut uit he, knappe foto's Rami!

Welke kleurencombo had die in het interieur?
            Als ik het mij goed herinner (en het die is die enkele weken geleden geleverd was) heeft die Nero Perseus (zwart) leder met Arancio Leonis (oranje) interieur.

Comment

• Inderdaad, Perseus interieur met diamond (Q-Citura) Leonis stitching.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

De murci roadster vind ik persoonlijk de mooiste Lambo met top eraf, met top erop de "lelijkste" (tussen "" aangezien je een Lambo echt niet lelijk kan vinden )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaanJ Bekijk Berichten
                  De murci roadster vind ik persoonlijk de mooiste Lambo met top eraf, met top erop de "lelijkste" (tussen "" aangezien je een Lambo echt niet lelijk kan vinden )
                  Ben ik het volledig mee eens. De Roadster is ontzettend schoon...als ie zijn top er niet op heeft liggen. Die top ziet er zo goedkoop uit, hoop dat die bij het volgende model toch iets beter wordt.

Comment

• Hoewel ik het eigenlijk niet echt vind kunnen, begin ik die TT's leuker en leuker te vinden. Ongelooflijk hard trekken die dingen.
                    Last edited by ; 10/04/2008, 10:38.

Comment

• De opening van Lamborghini Edinburgh

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

In het begin komt de ceo van lamborghini maar het hoogte punt ligt op 6:30 Op het einde dan nog de onthulling van de lp 560/4
                      Last edited by GeeZer; 10/04/2008, 22:16.

Comment

• Die CEO heeft altijd van die mooie kostuums aan, --> me wants.

Comment

• Car Traffic Lights...
                          Garage van een engelse eigenaar...

----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Vanavond werd de nieuwe gallardo voorgesteld bij lambo brussels (door niemand minder dan de ceo) en het was een waar genot voor de ogen!
                            Sam heeft een hele hoop foto's dus posten die handel!

ps Rami, fijn je eindelijk te ontmoeten!

Comment

• terug thuis van bij Lamborghini Brussels. ziehier de foto's

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Idem dito

Ik ben los vergeten foto's te trekken ... komt da tegen

Comment

• opening van de nieuwe showroom at Lambo Bru en de onthulling van de nieuwe Gallardo

Onthulling van de LP560-4

Comment

Working...
                                        X