Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
nu ben ik toch wel vergeten van binnen foto's te trekken.
voor wie zich geroepen voelt om de foto's wat te bewerken doe maar want de kleuren zijn soms toch goed fout. ik heb nog wat foto's maar nu is het wat laat en ik ben het wachten beu
en wie was daar nu allemaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
De mooiste auto van de avond was toch de gele Countach die op de parking stond zelle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loe Bekijk Berichtenaanwezig
hapjes waren lekker
lambo's? mwa nog niet overrtuigd, dringend proefrit nodig denk ik
ik was er van verbaast hoe vlug die mensen daar kunnen werken. Enkele uren daarvoor stond de showroom nog vol bentley's en was het een draaiende garage en vandaag om 8 uur zijn ze weer gewoon open.
Comment
-
was een zéér leuke avond gisteren...goed geamuseerd:-)
...toch was ik blij om tussen al die nieuwigheden ook een LM-002, Espada te kunnen bekijken en dat er een gele Countach op de parking stond...weet er trouwens iemand wat er onder die pyama in de garage schuilde (naast LM 002)?? was het een Bentley?Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenNog wat fotootjes gaan trekken bij Lambo Brussels ... wou mijn nieuwe flits eens gaan testen ... natuurlijk vergeten batterijen in te steken ... dumbass!
Het was dus met de standaard flits te doen helaas, foto's zijn niet je dat maar kom:
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
HQ te vinden op www.paganikon.blogspot.com, met dank aan Loïc voor het maken van deze prachtige foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMiljaar seg daar zitten een pak sjieke foto's tussen!
Ook die Gemballa foto's zijn übervet...
Comment
-
Hehe die nummerplaat----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Vier of vijf Gallardo's in de Belgian GT dit jaar. Ze klinken supermooi, nu nog wat luider liefst
Comment
Comment