Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWat hangt er aan die spiegels?
Comment
-
zag deze middag een witte Lamborghini op de Kortrijksesteenweg in Sint-Denijs Westrem in een flits passeren... kon niet uitmaken welk model (ben niet zo thuis in de modellen) .. maar DAAYYYUMMM dat geluid was oorverdovend (had net mijn raam open en mijn dochtertje op de achterbank duwde haar handen op haar oortjes... schaam op jou jij luidruchtige Lambo-chauffeur!) ! Pure waanzin hoe die 'm keihard in de hoge toeren duwde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenzag deze middag een witte Lamborghini op de Kortrijksesteenweg in Sint-Denijs Westrem in een flits passeren... kon niet uitmaken welk model (ben niet zo thuis in de modellen) .. maar DAAYYYUMMM dat geluid was oorverdovend (had net mijn raam open en mijn dochtertje op de achterbank duwde haar handen op haar oortjes... schaam op jou jij luidruchtige Lambo-chauffeur!) ! Pure waanzin hoe die 'm keihard in de hoge toeren duwde
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenja daar leek 'm toch wel op (zo'n wit plat futuristisch geval op 4 wielen ja).. welk model is dat?
... ik ga me nu even in een hoekje zitten schamen...1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichtenhmm neen, de achterkant heb ik nog in de verte gezien ... 't was een Gallardo LP5601991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
En daarbij, er zullen in en rond kortrijk die dag geen duizend witte lambo's met zotte bestuurders rondgereden hebben ze..1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Als ge het verschil tussen een murci en een gallardo niet ziet gaat ge het verschil tussen een gallardo en superleggera ook niet zien hoor. Laten we het maar houden op dat ge een recente lambo gezien hebt. Er zijn ook echt neit veel witte superleggera's. Wit is vooral iets voor murcies, en dan nog vooral de lp640
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenAls ge het verschil tussen een murci en een gallardo niet ziet gaat ge het verschil tussen een gallardo en superleggera ook niet zien hoor. Laten we het maar houden op dat ge een recente lambo gezien hebt. Er zijn ook echt neit veel witte superleggera's. Wit is vooral iets voor murcies, en dan nog vooral de lp640----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
Comment