Ik heb dat reeds in Quicktime formaat ... behoorlijk indrukwekkend
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk heb dat reeds in Quicktime formaat ... behoorlijk indrukwekkend----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Ideaal!
Doet me denken aan die kerel die met zijn G-klasse met 300SL op trailer aankwam op de Mercedes-Days
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie combinatie is net iets minder gulzig in verbruik.
Comment
-
Die 1ste (Rosso Vik toch?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenKheb dat filmpje indertijd es geëncodeerd voor lokaal op de PC... If you want it? (betere kwaliteit dan YouTube natuurlijk)Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenIk heb dat reeds in Quicktime formaat ... behoorlijk indrukwekkend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Ideaal!
Doet me denken aan die kerel die met zijn G-klasse met 300SL op trailer aankwam op de Mercedes-Days
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIs die rechtsboven geen gelimiteerde editie? 40 years of zoiets?
=> PERFECTIE
Die kleuren
Comment
Comment