Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo'n kar moet stràlen...dat mat gaat em indd minder goed af.

Is volgens mij wel minder een trend als bv wit, omdat het toch niet zo "eenvoudig" te kiezen is op je wagen, tenminste niet bij de "normale" wagens

Comment

• Ongelooflijk knap, heeft zoveel meer dan een ferrari. Dat komt precies van een andere planeet.....

Comment

• Wat me vooral stoort aan de achterkant van de 560-4 is eigenlijk die rooster. Feit dat die over de volledige breedte loopt stoort mij eigenlijk wel.

Comment

• Dat matte kan je nemen als "wrap", zo eens een jaartje rondrijden, en ondertussen blijft de lak eronder krasvrij
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Matzwarte LP640 ... ziet er al wa beter uit maar blijf toch vraagtekens hebben mbt die matte kleuren ... denk dat het zeer snel passé zal zijn:

Klopt dit achterste wel? Ik dacht dat het veel hoekiger was??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bennyvc Bekijk Berichten
              Klopt dit achterste wel? Ik dacht dat het veel hoekiger was??
              LP640 he, geen Reventon.

Comment

Waw, zie dat af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                  Dat matte kan je nemen als "wrap", zo eens een jaartje rondrijden, en ondertussen blijft de lak eronder krasvrij
                  Idd voor zo een jaartje zou ik dat nog zien zitten maar zeker niet langer, volgens mij gaat dat vrij snel tegensteken.

LP560-4 blijft toch wel enige gewenning vragen vooral aan de achterkant, maar het blijft wel nog steeds een heel knappe bak.

Comment

• Comment

• Pakken knapper als de nieuwe.

Comment

• Eigenlijk had ik toch een beetje m'n twijfels bij een black-on-black LP640, maar in het echt is die combinatie echt

Comment

• Eigenlijk had ik toch een beetje m'n twijfels bij een black-on-black LP640, maar in het echt is die combinatie echt

Comment

• FL Gallardo klinkt wel zeer goed (afgaande op het filmpje vanop de vorige pagina)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                              DIe LP560-4 vind ik echt een lelijke kont hebben.
                              Geef ik je totaal gelijk in.En bij die uitlaten moet ik onmiddellijk denken aan de GT-R...

Comment

• Ik vind eerder het front minder geslaagd, heel grote openingen in de bumper in vergelijking met de pre-facelift.

Comment

• FAK wat een gebrul!!

ik vind dat V10 gedonder echt machtig klinken

Comment

• Wat me wel opvalt, is dat de Ferrari's een heel schel geluid hebben, die V10 komt al van wat dieper, maar de lambo V12's produceren een geluid dat van enorm diep komt... Diegenen die al meegereden hebben kunnen dat wel beamen denk ik

toch echt es centen aan de kant zetten voor 'n andere uitlaat
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                      FAK wat een gebrul!!

ik vind dat V10 gedonder echt machtig klinken

http://www.motortrend.com/av/roadtes...deo/index.html
                                      Dat was dus GEEN geslaagde powerlaunch he. Hij verloor duidelijk power toen ie zijn voet van de rem haalde. En daar zit dan ook de fout, je moet gewoon vanuit stilstand de gaspedaal zeer snel tot op de bodem duwen en NIET op de rem staan. Dan pas zal ie een perfecte powerlaunch doen.
                                      Spijtig voor het filmke want het had er heel wat dramatischer kunnen uitzien
                                      Last edited by ; 17/05/2008, 17:19.

Comment

Dat was dus GEEN geslaagde powerlaunch he. Hij verloor duidelijk power toen ie zijn voet van de rem haalde. En daar zit dan ook de fout, je mote gewoon vanuit stilstand de gaspedaal zeer snel tot op de bodem duwen en NIET op de rem staan. Dan pas zal ie een perfecte powerlaunch doen.
                                        Spijtig voor het filmke want het had er heel wat dramatischer kunnen uitzien
                                        Idd, zijn launch trok op niet veel

Comment

• Idd
                                          Stokte compleet bij de launch.

Comment

Working...
                                          X