Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat was dus GEEN geslaagde powerlaunch he. Hij verloor duidelijk power toen ie zijn voet van de rem haalde. En daar zit dan ook de fout, je mote gewoon vanuit stilstand de gaspedaal zeer snel tot op de bodem duwen en NIET op de rem staan. Dan pas zal ie een perfecte powerlaunch doen.
Spijtig voor het filmke want het had er heel wat dramatischer kunnen uitzien
In jouw filmpje was 't in ieder geval VEEL beter
Use the force
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Die nieuwe LP heeft ook al van die overdreven sideskirts zoals de Reventon imo
De Gallardo heeft er eigenlijk geen dus zal je het wel over de Murci hebben. Maar die heeft dan weer altijd sideskirts gehad dus ik begrijp niet echt wat je wilt zeggen?
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, ik zeg gewoon dat het lelijk is (imo) op de LP640, op de Murcielago zijn de skirts magnifiek. Op de nieuwste echt lelijk. deze mening is blijkbaar hard te slikken op het Lambolovers topic.
Volgende keer hou ik er rekening mee.
Ok, ik zeg gewoon dat het lelijk is (imo) op de LP640, op de Murcielago zijn de skirts magnifiek. Op de nieuwste echt lelijk. deze mening is blijkbaar hard te slikken op het Lambolovers topic.
Volgende keer hou ik er rekening mee.
Komt er gewoon op neer dat je Lamborghini's designs niet goed snapt, precies
Idd, begrijp me niet verkeerd, de Diablo bv is een beest, niets op aan te merken. Maar de Lp640 of de Réventon is andere koek . Want het is niet dat ik Lambo niet kan appreciëren ofzo.
Comment