Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• spy pics

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
      spy pics
      Jaja, zo slim was ik ook wel

Ik bedoel gewoon, waarom hebben ze hem geel gemaakt? ze plakken hem af in het zwart, maar ze camoufleren nergens nog bepaalde vormen. Kan je toch beter de moeite van het afplakken besparen en gewoon spuiten in matzwart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
        Ik bedoel gewoon, waarom hebben ze hem geel gemaakt? ze plakken hem af in het zwart, maar ze camoufleren nergens nog bepaalde vormen. Kan je toch beter de moeite van het afplakken besparen en gewoon spuiten in matzwart
        Italiaanse mentaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Snap niet dat ze een gele nemen en hem dan afplakken in het zwart. als ze hem nu gewoon matzwart gespoten hadden...
          Afplakken met zwarte folie gaat sneller dan spuiten en je kan het er ook weer af halen.

mvg, Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
            Afplakken met zwarte folie gaat sneller dan spuiten en je kan het er ook weer af halen.

mvg, Hans.
            Dat geel is er toch ook op gespoten? dus matzwart spuiten gaat sneller
            En trouwens, die wagens worden achteraf toch volledig uiteen gehaald terug denk ik, of worden die zo als tweedehands verkocht?

Comment

• Ik vind de Gallardo toch duizend keer mooier dan de Murciélago. Die spiegels op de Murciélago bv zijn echt afschuwelijk.
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• ik deel je mening. ik vind de murci iets te log en te groot. Moest ik genoeg geld hebben voor alletwee, dan zou ik nog de gallardo verkiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                  Ik vind de Gallardo toch duizend keer mooier dan de Murciélago. Die speigels op de Murciélago zijn echt afschuwelijk.
                  Vind dat nu net omgekeerd.
                  Vind de gallardo niet zo geslaagd.
                  En ja de murcielago zijn spiegels worden wel eens vergeleken met van die caravan spiegels Maar blijft in mijn ogen een pracht wagen.

Comment

• bron: barchetta.cc

Comment

• Vooral die laaste Lamborghini is knap!

Comment

• Ik vind de Murcielago toch mooier dan een Gallardo hoor.

Maar de mooiste/beestigste lamborghini vind ik nog altijd de 6.0 (de laatste echte zeg maar)

Murcielago zou ik in coupe variant kopen en Gallardo in Spider versie.

Comment

• De Gallardo vind ik een tikkeltje mooier dan de Murciélago, maar de Murci is dan weer indrukwekkender.
                          De coupé-varianten vind ik toch minder knap dan de gesloten versies. Een Gallardo Spider lijkt iets te missen, en de contouren van de kap passen in mijn opinie niet bij de rest van de wagen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• mooie pics man en zoveel!

Comment

• Ola, nieuwe droomauto. Een Lamborghini Gallardo cabrio!
                                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Heeeeeeeeeeerlijke Gallardo

Comment

• Er heeft hier onlangs zo'n orange gestaan ook.
                                    Wat ik enorm geslaagd vind, is dat grijze stuk bij de luchthapper. Goedkoop gevonden, maar echt knap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                                      Er heeft hier onlangs zo'n orange gestaan ook.
                                      Wat ik enorm geslaagd vind, is dat grijze stuk bij de luchthapper. Goedkoop gevonden, maar echt knap.
                                      Ik vind het nogal 'fake'.

Bij een Nuvolari heeft het ook nog 'n nut, hier is het gewoon overgenomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
                                        Heeeeeeeeeeerlijke Gallardo

die chroom velgen vind ik niet mooi, bling bling is mijne smaak nie.

Comment

• Geef mij maar een Murcielago, daar kan geen Gallardo tegenop!

bron foto's: www.supercars.net
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X