Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vind ik ook ! De Murciélago is tenminste een echte lambo !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
      Vind ik ook ! De Murciélago is tenminste een echte lambo !
      En waarom is de Gallardo dat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adlamzamazam
        En waarom is de Gallardo dat niet?
        De Gallardo is té geciviliseerd, té goed... laat ons zeggen dat Audi er een beetje de ziel uitgehaald heeft

Comment

Vind ik ook ! De Murciélago is tenminste een echte lambo !
          Vind ik pure Bulsh*t . Noem me één grondige reden waarom een Gallardo geen echte lambo is? Ik vind dat net wel. Het is toch niet omdat audi een beetje invloed heeft gedaan in de constructie van de gallardo, dat het geen echte lambo is? :s . Ik vind die aanpassingen trouwens een hele verbetering en kan het enkel en alleen maar toejuichen. Audi heeft lambo in 1998 overgenomen, dus de Murcielago is eigenlijk ook onder audi gemaakt.

Een 4-wielaangedreven auto met een V10 van 500pk. Een topsnelheid van 309 per uur en een stier logo erop...als dat geen lambo is, dan weet ik het ook niet meer

*zie net dat simon al gepost heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
            De Gallardo is té geciviliseerd, té goed... laat ons zeggen dat Audi er een beetje de ziel uitgehaald heeft
            ik denk dat je daar nog dankbaar voor zal mogen zijn als je eens een testje mag doen met een Gallardo en ervoor met een Countach of dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
              Vind ik pure Bulsh*t . Noem me één grondige reden waarom een Gallardo geen echte lambo is? Ik vind dat net wel. Het is toch niet omdat audi een beetje invloed heeft gedaan in de constructie van de gallardo, dat het geen echte lambo is? :s . Ik vind die aanpassingen trouwens een hele verbetering en kan het enkel en alleen maar toejuichen. Audi heeft lambo in 1998 overgenomen, dus de Murcielago is eigenlijk ook onder audi gemaakt.

Een 4-wielaangedreven auto met een V10 van 500pk. Een topsnelheid van 309 per uur en een stier logo erop...als dat geen lambo is, dan weet ik het ook niet meer

*zie net dat simon al gepost heeft...
              Het is een Audi motor, het interieur is naar Duitse normen afgewerkt, de bouwkwaliteit staat té hoog voor een Lambo, hij heeft zelfs geen schaardeuren en je kan ermee achteruit rijden zonder de speciale Lambo-eigenaars techniek te gebruiken.

Comment

Het is een Audi motor, het interieur is naar Duitse normen afgewerkt, de bouwkwaliteit staat té hoog voor een Lambo, hij heeft zelfs geen schaardeuren en je kan ermee achteruit rijden zonder de speciale Lambo-eigenaars techniek te gebruiken.
                niet alle lambo's hadden schaardeuren. De rest is waar, maar ik vind dat je ook niet in het verleden mag blijven hangen want dan zou je nogal afzien met de huidige sportwagens. Vergelijk eenders welk merk van sportauto's: Ferrari, Lamborghini, Porsche, ... Allemaal deze constructeurs geven genoeg geld uit aan de studie van vernieuwingen en verbeteringen. Dus dat zijn dan allemaal geen ECHTE sportwagens meer ofwat?
                Last edited by ; 27/09/2005, 23:18.

Comment

niet alle lambo's hadden schaardeuren
                  True, maar de échte topmodellen wél. (diablo, countach, espada?)

Ik zeg niet dat de Gallardo een slechte wagen is (dat is 'ie dus zéker niet) maar er zit wat té veel Audi erin.

Comment

• ik vind de gallardo niet "geen echte lambo".. tzal wel een echte lambo zijn, daar twijfel ik niet aan.. maar t'is een *** lambo vindk.. al van in het begin vind ik dat hij het gewoon niet heeft.. en dacht dat ik er nog gewoon aan moest wennen, heb ik wel vaker met auto's.
                    Maar bij de gallardo komt het dus niet.. tis eigenlijk louter het design hoor.. kvind hem gewoon echt niet mooi.. is zowat de enige wagen in die klasse die me volledig koud laat.. ik betwijfel zn prestaties en rijkwaliteiten niet.. kvind dat ie er gewoon zo ongelooflijk lelijk en plastiek "speelgoed snelle sportwagen" uitziet...

Comment

huh? tell me about it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53
                        huh? tell me about it...
                        1: je doet de bestuurdersdeur open
                        2: je zit "in" de deur
                        3: je rijdt achteruit.

heeft nog es in Top Gear gestaan dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53
                          huh? tell me about it...
                          er was vroeger zo een klein slotje in de metalen plaat waar de schakelpook instond om zo er voor te zorgen dat je je per ongeluk niet in achteruit zet...

Comment

1: je doet de bestuurdersdeur open
                            2: je zit "in" de deur
                            3: je rijdt achteruit.

heeft nog es in Top Gear gestaan dacht ik.
                            je duwt dan gewoon de auto achterruit ofwat?

Comment

je duwt dan gewoon de auto achterruit ofwat?
                              Wacht ik zal het verduidelijken met een foto.

En zo achteruit rijden.

Comment

• Ik heb reeds een Murcielago zien parkeren vanop 1 meter afstand en laten we zeggen dat hij een 10 tal keer voor en achteruit reed aangezien het nogal redelijk smal was voor zo een wagen en ook veel te veel kracht erachter zit. Geen enkele keer met een open deur!

Comment

Ik heb reeds een Murcielago zien parkeren vanop 1 meter afstand en laten we zeggen dat hij een 10 tal keer voor en achteruit reed aangezien het nogal redelijk smal was voor zo een wagen en ook veel te veel kracht erachter zit. Geen enkele keer met een open deur!
                                  Wel ja das eigenlijk alleen maar show

Comment

Wel ja das eigenlijk alleen maar show
                                    ahzow

Comment

• Filmpje over de murciélago RGT

Comment

heel knap filmpje intressant om die ingeniers enzo eens bezig te zien.

Comment

• Lamborghini heeft blijkbaar grootse plannen... er is sprake van een nieuwe miura!!!

lees=>

Al eerder berichtten we over een terugkeer van de Lamborghini Espada en LM002. Nu blijkt dat de Italiaanse sportwagenbouwer het modellenpalet verder wil uitbreiden met een opvolger van de Miura. Een nieuwe Murciélago moet de Bugatti Veyron overtreffen.

Volgens geruchten staat er voor volgend jaar al een nieuwe Miura op de planning. Deze auto wordt gebouwd op basis van de Audi Le Mans, een studiemodel met een middenmotor. Naar verluidt is de nieuwe Lambo voorzien van een doorontwikkelde V12 met een inhoud van 6,5 liter en een vermogen van 700 pk.
                                          Wanneer Audi de Q5 lanceert, een SUV ónder de grote nieuwe Q7, zal dochterbedrijf Lamborghini daarvan een snelle versie uitbrengen. Die auto kan worden gezien als opvolger van de LM002, een terreinauto die Lamborghini in de jaren ´80 uitbracht. Voorlopig heet de auto in de wandelgangen LM00X en wordt gesproken over een supercharged V8 motor met 400 pk en een 5,0-liter V10 met 500 pk. De SUV van Lamborghini staat op de kalender voor 2008.

Over de opvolger van de Lamborghini Espada wordt nog druk nagedacht. Als wordt besloten de 2+2 uit te brengen met een middenmotor kan hij in 2007 op de markt worden gebracht. Wanneer wordt besloten de krachtbron voorin te plaatsen, zoals dat bij de oude Espada het geval is, duurt de komst van de vierzits Lambo nog tot 2009. Of de auto een V8 of een V12-motor zal krijgen, is eveneens nog onbekend.

Tot slot zijn er nog geruchten over de opvolger van de Murciélago: daarvan komt wellicht een gelimiteerd model met een 6,0-liter V12 die met meer dan 1.000 pk de Bugatti Veyron het nakijken moet geven.

bron: site GTP magazine.

Comment

Working...
                                          X