Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Nog 2 foto's van de widebody Gallardo.

mvg, Hans.
    Ik verwacht elk moment het deuntje van de transformers te horen en hem zien te transformeren.

Comment

• Hardtop voor de murcielago, echt een stuk mooier zo!

lamborghini , cars , egoista , veneno , aventador , avantador , urus ,histoire , images , specifications , enthusiasts , clubs , Squadra del Toro , estoque , reventon , Lp 560 , LP 640 , 350gtv , 350gt , 350gts , 3500gtz , 400gt , 400gt2+2 , flying star , zagato , p538 , miura , miura s , miura sv , ilzro , zn75 , jota , sonata , monza , espada , islero , jarama , urraco , bravo , countach , anniversario , silhouette , athon , jalpa , cheetah , lma , lm001 , lm002 , lm003 , lm004 , lm129 , portofino , genesis , p140 , diablo , diablo se , diablo vt , diablo sv , diablo svr , diablo sv - r , roadster , gt1 , gt2 , gtr , gt , R-GT , koenig , zagato , touring , neri bonacini , murcielago , l140 , gallardo , cala , canto , raptor , Nuccio Bertone , Giotto Bizzarini , Marcello Gandini , Ferruccio Lamborghini , Patrick Mimran , Sandro Munari , Bob Wallace , Walter Wolf , books , brochures , scale models , stamps , post cards , art , wallpapers , screensavers , spyder , spider , concept s , miura 2007 , Nera , SE ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
        Hardtop voor de murcielago, echt een stuk mooier zo!

http://www.kldconcept.com/index.php?...egorie&cat=202
        Heb je ook enige info hierpver. Ik vind het wel een interessante optie, want dat stoffen dak vliegt er bij 160km/u er al af. Mss kan je hiermee de volledige (waardige) snelheid van de murcielago bereiken... Ik ben wel eens benieuwd

Comment

• Die hardtop is geproduceerd door de tuner Affolter.

Comment

• Voor de rest weet ik er ook niks van, googlen zal wel wat opleveren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
              Ik verwacht elk moment het deuntje van de transformers te horen en hem zien te transformeren.
              Ik weet niet meer hoe het deuntje van de transformers gaat.

Damn, de tijd vliegt toch hé. hoe lang is dat niet geleden...
              A Twist of the Wrist

Comment

• Lambo is goed bezig !

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Lekker ding zeg !!

Van de Gallardo zijn er trouwens 3000 exemplaren geproduceerd en verkocht, dat is meer dan het aantal Diablo's, die tien jaar lang gebouwd werden ...

Lambo is goed bezig !
                THANX, hihi.

Lambo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                  Geen vleugeldeuren
                  mist agressie
                  ...
                  vleugeldeuren blijft voorbehouden voor de V12-modellen.

Niet alle Lambo's hadden vleugeldeuren hé.

bvb de Miura heeft er geen.

Het weglaten van de vleugeldeuren verhoogt het gebruiksgemak ook.
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Volgens mij staan vleugeldeuren gewoon niet goed op een gallerdo ( omdat het geen echte lambo is )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
                      Volgens mij staan vleugeldeuren gewoon niet goed op een gallerdo ( omdat het geen echte lambo is )
                      Nee, 't is wel degelijk alleen voor de V12 modellen.

Comment

• spotted in Florida, raar kleureke
                        bron: F-chat.com

Last edited by ; 14/12/2005, 18:39.

Comment

• beuuuuh
                          kmoet mijn mening herzien dat een lambo in elke kleur schitterend is.
                          dit babyblauw is echt te dof voor hem. veel te mat, en dat auto5 spoilerke mag er ook af.

Comment

• Niet de kleur waarin ik hem zou kiezen, maar toch niet mis!
                            (grappig eigenlijk hoe iedereen van fchat spreekt, terwijl die url niet bestaat )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              en dat auto5 spoilerke mag er ook af.
                              Is nochtans dezelfde standaard spoiler zoals op de gewone Gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                                Is nochtans dezelfde standaard spoiler zoals op de gewone Gallardo.
                                is dat zo?
                                is die spoiler opklapbaar misschien?
                                want normaal staan die toch veel platter

Comment

is dat zo?
                                  is die spoiler opklapbaar misschien?
                                  want normaal staan die toch veel platter

Ja die komt omhoog in de Gallardo SE test van 5th gear kan je dit mooi zien, als je het ergens online kan vinden

Comment

• aha nog niet op gelet.
                                    degene die ik al zien rijden heb stonden allemaal in de file

wat doen ze dan met die aftermarket spoiler. Uitschakelen?

Comment

• Die widebody is echt mooi, die velgen inclusief!!!

Comment

wat doen ze dan met die aftermarket spoiler. Uitschakelen?
                                        Waarschijnlijk, gelijk bij die carrera 4s [RUF-007] met die aftermarket GT2 spoiler die er is overgeplaatst he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
                                          Waarschijnlijk, gelijk bij die carrera 4s [RUF-007] met die aftermarket GT2 spoiler die er is overgeplaatst he.
                                          Is dat niet heel de koffer(aja, motorkap ) dat is overgeplaatst?

Comment

Working...
                                          X