Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
    Ja die komt omhoog in de Gallardo SE test van 5th gear kan je dit mooi zien, als je het ergens online kan vinden
    Man man man, dat geluid van die SE op de downshifts was gewoonweg fenomenaal. En die afterburn van die uitlaat .

En ik geef ze volkomen gelijk met hun commentaar, ik bedoel komaan ESP dat niet helemaal uitgeschakeld kan worden op een Lamborghini. Nice work Audi, really nice work .

En ik was al een tijd niet te vinden voor die 4WD, ik hoop dat ze nog RWD versies gaan uitbrengen.
    Last edited by ; 14/12/2005, 19:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
      Man man man, dat geluid van die SE op de downshifts was gewoonweg fenomenaal. En die afterburn van die uitlaat .

En ik geef ze volkomen gelijk met hun commentaar, ik bedoel komaan ESP dat niet helemaal uitgeschakeld kan worden op een Lamborghini. Nice work Audi, really nice word .

En ik was al een tijd niet te vinden voor die 4WD, ik hoop dat ze nog RWD versies gaan uitbrengen.
      Serieus? Kan je ESP niet volledig uitschakelen op een Gallardo SE?

Sorry hoor maar ik vind dat gewoonweg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon

Idd, schandalig...
        En dan dat interieur met het multimedia gedoe....gewoon 100% audi...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
          Idd, schandalig...
          Doet een enorme afbreuk aan de oorspronkelijke ziel van Lamborgini!

Comment

Doet een enorme afbreuk aan de oorspronkelijke ziel van Lamborgini!
            Yup, maar langs de andere kant was Lambo er mss niet meer, als Audi het niet had overgenomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
              Is dat niet heel de koffer(aja, motorkap ) dat is overgeplaatst?
              Mnee, dat er gewoon op naast geplaatst. 't Trekt op niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy

En ik geef ze volkomen gelijk met hun commentaar, ik bedoel komaan ESP dat niet helemaal uitgeschakeld kan worden op een Lamborghini. Nice work Audi, really nice work .

Mja hij was er niet echt over te spreken he , die Jason

Comment

Idd, schandalig...
                  Over welk multimedia gedoe gaat het? Ik wil meelachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                    Over welk multimedia gedoe gaat het? Ik wil meelachen
                    De navigatie en zo

Comment

De navigatie en zo
                      Maar het is niet dat het de eerste Lambo is met zo'n dingen he, de Diablo GT had ook al een scherm voor de achteruitrijcamera , dus waarom dat niet ineens gebruiken voor navigatie?

Comment

• In de (nieuwe) Mission Impossible III rijdt er een oranje Gallardo mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                          Maar het is niet dat het de eerste Lambo is met zo'n dingen he, de Diablo GT had ook al een scherm voor de achteruitrijcamera , dus waarom dat niet ineens gebruiken voor navigatie?
                          Ja, tuurlijk maar de Diablo was nog een volbloed beest waar je niet zomaar mee kunt rijden
                          En het gaat ook niet om die multimedia onzin
                          Gewoon om het feit dat Audi Lambo veel te verAudit heeft
                          (volgen wie volgen kan )

Of zoals Jeremy ooit zei:
                          Usually the germans make the picknick baskets and the italians make the food and that's a perfect combination, but with the Gallardo it's the opposite...

ofzo

Comment

• filmpje vanuit een S8 tegen een murcielago , vind het echt een prachtig zicht hoe die murcie zo snel weg is

http://video.google.com/videoplay?do...3&q=murcielago

hier staat een murcielago z'n motor

edit:leuke nummerplaat van de laatste murcialago
                            Last edited by ; 14/12/2005, 20:22.

Comment

• Wat een ongelofelijk zalige patserbak is dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                filmpje vanuit een S8 tegen een murcielago , vind het echt een prachtig zicht hoe die murcie zo snel weg is

http://video.google.com/videoplay?do...3&q=murcielago

hier staat een murcielago z'n motor

http://video.google.com/videoplay?do...5&q=murcielago

edit:leuke nummerplaat van de laatste murcialago
                                2 lekkere filmpjes!

Comment

• Zot, zo'n verschil tussen die S8 en de Murcié. En een S8 gaat een éind vooruit, da's verre van een trage wagen.

Je ziet, om wérkelijk een verschil te maken als je al met krachtige wagens te doen hebt, moet het verschil in vermogen al héél erg groot worden.
                                  Als die S8 een 520d was geweest, dan heb je minstens een 530d en waarschijnlijk zelfs een 535d nodig om op dezelfde verpletterende manier ervan weg te rijden...

Comment

Dat is idd zot spijtig! Mss dan toch géén Gallardo als ik straks EuroMillions win

Comment

• Alhoewel ik helemaal wég ben van de Gulf Paint Scheme ... vind ik dit uiteindelijk toch iets minder.

Mijn Lambo zou er eentje zijn in 't parelmoer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                        Alhoewel ik helemaal wég ben van de Gulf Paint Scheme ... vind ik dit uiteindelijk toch iets minder.

Mijn Lambo zou er eentje zijn in 't parelmoer.
                                        Op het salon van Frankfurt stonden de Murciélago, de Gallardo Spider en de gewone Gallardo alle drie naast elkaar, en alle drie in het parelmoer wit. Man man man, echt pure klasse ik zweer het!

*edit:

Last edited by ames; 16/12/2005, 15:39.

Comment

• Murciélago:

Gallardo Spider:

Comment

Working...
                                          X