Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
    Op het salon van Frankfurt stonden de Murciélago, de Gallardo Spider en de gewone Gallardo alle drie naast elkaar, en alle drie in het parelmoer wit. Man man man, echt pure klasse ik zweer het!

*edit:

I know. Ik heb er ook ter plekke op staan geilen.

Comment

• Parelmoer wit ?? Is parelmoer niet zo'n kleur dat verkleurt ?

Comment

• Parelmoer = eigenlijk wit metallic.

De 'veranderende' kleuren waarvan jij spreekt, in de spreektaal "flipflop" genoemd, zijn iriserende kleuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
          I know. Ik heb er ook ter plekke op staan geilen.
          Skoooooooooooooooooon!!!

Hebben deze zomer de fabriek bezocht, dat was ook niet mis ze! Spijtig dat we geen toertje konden meerijden, 3 toertjes (mijn vader, mijn broer en ik) was blijkbaar te veel van het goede.

Comment

• Bummer.

Anderzijds : een autofabriek of -atelier van 'n exclusief merk bezoeken vind ik opwindender dan 'es effe een toertje meerijden.

Comment

• Nog meer parelmoer wit

Comment

• Hoeveel zou dat lakje per liter kosten?
                En hoeveel zou je nodig hebben voor een oude mini?

Comment

• Ook als waslijn bruikbaar!

Comment

• ooh ik hoop dat ik een witte kerst krijg ((-->>witte murcialago misschien)

onzettend mooie auto

Comment

• schitterend die parelmoer murci vooral in combinatie met dat rode interieur.

dees jaar is er toch iemand bij de gumball met een parelmoer murci tegen een muur gecrasht... :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                        Hoeveel zou dat lakje per liter kosten?
                        En hoeveel zou je nodig hebben voor een oude mini?
                        Verf op zich valt mee maar het spuiten is zeer moeilijk.
                        Als je een krasje hebt moet heel de wagen opnieuw herspoten worden.
                        Deze verf kan men niet uitspuiten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                          Verf op zich valt mee maar het spuiten is zeer moeilijk.
                          Als je een krasje hebt moet heel de wagen opnieuw herspoten worden.
                          Deze verf kan men niet uitspuiten
                          Weet jij nu al welke kleur je sagaris wordt?
                          want TVR heeft ook een paar leuke parelmoers als je GT3 & 4 mag geloven

Comment

• Gewoon parelmoer wel hoor. Het goedkoopste parelmoer, da's wit metallic, net hetzelfde als zilver metallic b.v. maar dan met een wit onderlaagje. Het echte parelmoer is een witzilver metallic laagje (soms met een héél erg lichte goudtint erin, bijna niet merkbaar), met daarover een half doorichtige witte uni laag, en dan nog 'es terug een metallic laagje.

Een iriserende lak echter, die kan men moeilijk herspuiten. Het gaat, maar dan moet je wel een hele flank in één keer opnieuw doen.

Comment

Weet jij nu al welke kleur je sagaris wordt?
                              want TVR heeft ook een paar leuke parelmoers als je GT3 & 4 mag geloven
                              Een paar TVR heeft heel het kleurenpallet van de wereld.
                              Elke soort verf of leder of tapijten kan je bestellen en dat maak de keuze er niet makkelijker op

Comment

Een paar TVR heeft heel het kleurenpallet van de wereld.
                                Elke soort verf of leder of tapijten kan je bestellen en dat maak de keuze er niet makkelijker op
                                zilvermetalic met zwart interieur

Mag het opvallend zijn? of blijf je liever low-profile?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Gewoon parelmoer wel hoor. Het goedkoopste parelmoer, da's wit metallic, net hetzelfde als zilver metallic b.v. maar dan met een wit onderlaagje. Het echte parelmoer is een witzilver metallic laagje (soms met een héél erg lichte goudtint erin, bijna niet merkbaar), met daarover een half doorichtige witte uni laag, en dan nog 'es terug een metallic laagje.

Een iriserende lak echter, die kan men moeilijk herspuiten. Het gaat, maar dan moet je wel een hele flank in één keer opnieuw doen.
                                  Heb achter parelmoer gevraagd en ze willen het wel doen maar is zeer moeilijk.
                                  Er zit ook paars in en bij krassen moet heel de wagen herspoten worden.
                                  Dat was de uitleg van de dealer.

Comment

zilvermetalic met zwart interieur

Mag het opvallend zijn? of blijf je liever low-profile?
                                    De wagen mag iets hebben alle kleuren kunnen gedaan worden.
                                    Je mag zelfs met bmw of opel verf tinten afkomen alles mag
                                    Maar denk wel dat we hier in het verkeerde topic zitten!
                                    Last edited by ; 16/12/2005, 19:23.

Comment

De wagen mag iets hebben alle kleuren kunnen gedaan worden.
                                      Je mag zelfs met bmw of opel verf tinten afkomen alles mag
                                      Pure orange van porsche met een blauwlederen interieur

Volgens mij is dat knap!

(don't shoot me)

Comment

• met een maserati interieur, gaat da

porscherati

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                          met een maserati interieur, gaat da

porscherati
                                          Het was enkel om de kleuren te tonen.

Comment

Working...