Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
    Audi heeft Lamborghini gekocht in 1998, Murcielago is voorgesteld in 2001, de laatste modeljaren van de Diablo zijn dus ook al onder Audi geproduceerd.
    De gefacelifte Diablo was trouwens ook gerestyled door Donkerwolke zeker?

Comment

Audi heeft Lamborghini gekocht in 1998, Murcielago is voorgesteld in 2001, de laatste modeljaren van de Diablo zijn dus ook al onder Audi geproduceerd.
      thanks voor de info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        Op vlak van degelijkheid, bedoelde ik. Lambo's zouden heden ten dage ook makkelijker kunnen gebruikt worden in het dagelijks verkeer. Dankzij Audi. OK, sommigen zullen dit misschien als een nadeel beschouwen, maar je hebt voor- en tegenstanders van bijna alles.
        Na het vragen achter wat info, kan ik nu gerust mijn antwoord typen

Ikzelf vind de huidige Lambo's supernice. En dat ze minder Lambo zijn dan vroeger...op een bepaalde manier klopt het wel. Deze lambo's zijn beter uitgerust, beter gebouwd en veel duurzamer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
          Na het vragen achter wat info, kan ik nu gerust mijn antwoord typen

Ikzelf vind de huidige Lambo's supernice. En dat ze minder Lambo zijn dan vroeger...op een bepaalde manier klopt het wel. Deze lambo's zijn beter uitgerust, beter gebouwd en veel duurzamer.
          Mja ik denk niet dat ge nu nog superwagens hebt die echt met mankementen rondrijden zoals "gelijk in den tijd". Er zijn nu heel veel sportwagens, dus de alternatieven zijn legio en constructeurs kunnen het zich niet meer permitteren om een monster maar tegelijk ook een prutswerk zo duur te verkopen. Maar wss kijken we binnen 30 jaar terug, en klagen we dat de Lamborghinis niet meer de Lambos van 2006 zijn...
          Alleszins, de Lamborghinis van vandaag zijn voor mij de allermooiste auto's die er rondrijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
            Wat wil hem hiermee zeggen: The manufacturer Lamborghini is silent...

Dat de fout van dat ongeval bij Lambo ligt ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
              Wat wel onmiddelijk opvalt is dat het niet de originele velgen zijn, die dus speciaal voor deze auto ontworpen en getest zijn, die eronder liggen.

Comment

Wat wel onmiddelijk opvalt is dat het niet de originele velgen zijn, die dus speciaal voor deze auto ontworpen en getest zijn, die eronder liggen.

According to experts tire failure didn't happen and the aftermarket wheels also didn't have anything to do with the accident. In fact they look like they were of very good quality because none of them broke, they were only deformed by the impact.
                misschien maakt het toch niks uit?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                  According to experts tire failure didn't happen and the aftermarket wheels also didn't have anything to do with the accident. In fact they look like they were of very good quality because none of them broke, they were only deformed by the impact.
                  misschien maakt het toch niks uit?!
                  Als de aftermarketvelgen + bijhorende banden exact dezelfde maat hebben als de standaardvelgen + banden dan maakt dat idd niets uit. Ook als de diameter van de banden V + A evenveel procent in dezelfde richting afwijken.

Maar aangezien het vierwielaandrijvingssysteem van de Murciélago het koppel tussen voor en achterwielen verdeeld door middel van een viscokoppeling is het belangrijk dat het verschil in snelheid tussen voor en achteras niet te veel afwijkt van de standaardwagen. Zeker niet omdat een Murciélago zowel voor als achteraan ook een sperdifferentieel met beperkte slip heeft.
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Ik heb zonet gekeken naar de Top Gear Lambo special. Man man man,... de Gallardo is echt mijn ultieme droombak!

Comment

• Waarom een Gallardo als je een Murci kan kiezen . Ik vind de Gallardo niet geweldig knap voor een Lamborghini!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
                        Waarom een Gallardo als je een Murci kan kiezen . Ik vind de Gallardo niet geweldig knap voor een Lamborghini!
                        Mja, ik vind hem juist wel PRACHTIG! Kort, laag en ultrasnel. Mmm...

Comment

• De Gallardo is vooral ook meer een iets klassiekere schoonheid, daar waar de Muciélago een opvallend beest is, zoals zijn voorgangers (Diablo en Countach).
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Waar is er eigenlijk in Belgie een lambo dealer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b
                              Waar is er eigenlijk in Belgie een lambo dealer?
                              zaventem, of toch ergens rond brussel

Comment

• Ik vind deze twee ontwerpen duidelijk minder voor Lamborghini.

Comment

• eikes wat een misbaksels, vooral die laatste.

Comment

• Mij mogen ze nog steeds eenLM002 geven na de Murcielago nog steeds mijn favoriete LamboE LAMBO VAN RAMBO
                                    Bijgevoegde Bestanden
                                    Last edited by ; 06/11/2006, 00:22.

Comment

• Ugh da misbaksel toch niet

Er zou nu zelfs sprake zijn van een Lamborghini SUV, een beetje een Audi Q7 op steröiden

Comment

• De LM002 is een bangelijk machien! Als je die ziet voorbijkomen stopt je hart toch wel even hoor!

Comment

Working...
                                        X