Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOp vlak van degelijkheid, bedoelde ik. Lambo's zouden heden ten dage ook makkelijker kunnen gebruikt worden in het dagelijks verkeer. Dankzij Audi. OK, sommigen zullen dit misschien als een nadeel beschouwen, maar je hebt voor- en tegenstanders van bijna alles.
Ikzelf vind de huidige Lambo's supernice. En dat ze minder Lambo zijn dan vroeger...op een bepaalde manier klopt het wel. Deze lambo's zijn beter uitgerust, beter gebouwd en veel duurzamer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Na het vragen achter wat info, kan ik nu gerust mijn antwoord typen
Ikzelf vind de huidige Lambo's supernice. En dat ze minder Lambo zijn dan vroeger...op een bepaalde manier klopt het wel. Deze lambo's zijn beter uitgerust, beter gebouwd en veel duurzamer.
Alleszins, de Lamborghinis van vandaag zijn voor mij de allermooiste auto's die er rondrijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS
Dat de fout van dat ongeval bij Lambo ligt ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeGWat wel onmiddelijk opvalt is dat het niet de originele velgen zijn, die dus speciaal voor deze auto ontworpen en getest zijn, die eronder liggen.
According to experts tire failure didn't happen and the aftermarket wheels also didn't have anything to do with the accident. In fact they look like they were of very good quality because none of them broke, they were only deformed by the impact.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoAccording to experts tire failure didn't happen and the aftermarket wheels also didn't have anything to do with the accident. In fact they look like they were of very good quality because none of them broke, they were only deformed by the impact.
Maar aangezien het vierwielaandrijvingssysteem van de Murciélago het koppel tussen voor en achterwielen verdeeld door middel van een viscokoppeling is het belangrijk dat het verschil in snelheid tussen voor en achteras niet te veel afwijkt van de standaardwagen. Zeker niet omdat een Murciélago zowel voor als achteraan ook een sperdifferentieel met beperkte slip heeft.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
De Gallardo is vooral ook meer een iets klassiekere schoonheid, daar waar de Muciélago een opvallend beest is, zoals zijn voorgangers (Diablo en Countach).
Comment
-
Mij mogen ze nog steeds eenLM002 geven na de Murcielago nog steeds mijn favoriete LamboE LAMBO VAN RAMBOBijgevoegde Bestanden
Comment
Comment