Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca
    En nu maar hopen dat hij er wat meer als een echte Lamborghini gaat uitzien.
    Het zicht is niet belangrijk.

Probeer maar eens een lijn te zoeken in islero, miura, diablo....

Hij moet rijden als een Lambo, en niet als een opgefokte Audi Quattro

Comment

• Achterwielaandrijving, slechte zithouding, brute looks, dagelijks onbruikbaar, te luid, te veel pk's, machtig geluid ... Kortom een wilde stier die je moet temmen. Zo moet een Lambo zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
        Achterwielaandrijving, slechte zithouding, brute looks, dagelijks onbruikbaar, te luid, te veel pk's, machtig geluid ... Kortom een wilde stier die je moet temmen. Zo moet een Lambo zijn!
        Daarom.

De Gallardo vond ik geruststellender om mee te rijden dan de F430. en dat is goed fout!

Comment

• En er zit ook al een F1-bak in. Goed fout!

Een Lamborghini moet een wagen zijn waar je schrik van hebt.

Comment

• en zo zou hij er uit zien, de nieuwe Gallardo:

Bron:http://www.supercars.net/cars/3546.html

Comment

• goed zeer goed, vraag is of men de 'Privilegia' al meer pk's gaat geven..

Comment

En er zit ook al een F1-bak in. Goed fout!

Jup.Jij hebt het plaatje, Carlo niet in mijn ogen.

Laat ik het zo zeggen: de Gallardo is een gecastreerde stier.

Comment

• nja, ik voelde me 10000 keer meer op m'n gemak in de Gallardo dan in de F430 eerlijk gezegt. zeker indien er echt een facelift komt waarbij het vermogen over de 600 pk gaat dan is de Gallardo, mét vierwielaandrijving en dergerlijke dé beste keuze van de 2.
                  Daarbij is het een halve Audi, en ik ben een audi-fan... dat zegt ook wat over m'n voorkeur natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                    en zo zou hij er uit zien, de nieuwe Gallardo:

Bron:http://www.supercars.net/cars/3546.html
                    Da`s de nieuwe Gallardo niet
                    ->
                    Parts were designed by Vik (Rosso Vik), the owner. Very tastefully done and looks to be of very good quality. I had a chance to inspect it closely.
                    Het zou ook maar raar zijn dat een nieuw model plots ergens in een garage zou staan, zonder enig persbericht.

Dit daarentegen...

Comment

• Beide zijn fout: de groene is een custom build Gallardo door Lamborghini OC in de US en de rode (bordeaux) was één van de testmules van de huidige Gallardo. Foto's van die rode zijn reeds gezien in 2003.
                      En van die 600pk, vergeet dat ook maar, dan komt ie veel te dicht in het LP640 territorium.

Comment

En er zit ook al een F1-bak in. Goed fout!

yep! De laatste echte Lambo was voor mij eigenlijk de Diablo... de Murciélago doet 't voor mij ook al niet meer... mooie wagen daar niet van maar hij is me iets te braaf om een lambo te zijn (en dan zwijgen we nog van de Gallardo)

Comment

True, maar als ze zo waren blijven verder doen dan hadden we nu geen Lamborghini meer...

Audi heeft het merk gered en verzacht, maar het zijn nog steeds droomwagens in mijn ogen. Niet meer zo tienerachtig ruw en rebels zoals voor de overname, maar eerder volwassener met nog een donkere kant.

Comment

• Knappe combinatie kleur, velgen en remmen.

Comment

• Knappe wagen, maar ik vraag me af of een SE in die kleur zijn meerprijs wel waard is. Je herkent hem amper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami
                                Beide zijn fout: de groene is een custom build Gallardo door Lamborghini OC in de US en de rode (bordeaux) was één van de testmules van de huidige Gallardo. Foto's van die rode zijn reeds gezien in 2003.
                                En van die 600pk, vergeet dat ook maar, dan komt ie veel te dicht in het LP640 territorium.
                                We zaten er al op te wachten

Wanneer heb jij je stierke eigenlijk? Vergeet het niet é, volgend weekend Francorchamps

Greetz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
                                  We zaten er al op te wachten

Wanneer heb jij je stierke eigenlijk? Vergeet het niet é, volgend weekend Francorchamps

Greetz,
                                  't Zal noegabolle worden
                                  Ik ga namelijk mijn dearly beloved 996TT cab afleveren nu woensdag

Aan de ander kant betekent dat natuurlek dat het ni zo enorm lang meer zal duren eer men baby bull arriveert

Comment

• Da's jammer

En je PORSCHE Cayenne Turbo 515PK is natuurlijk een beetje underpowered om te sprinten é

Heb vandaag met een SL55 amg gereden en dat gaat ook niet slecht

Greetz,

Breyton

Comment

• Na de GTR mijn favoriete Diablo, de SV:

Comment

• Kan iemand mij eens de verschillende kleuren Oranje van Lambo uitleggen met foto? want het zijn er precies veel verschillende

Of is er daar een site over?

Comment

Working...
                                        X