Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 'k Vind hem toch wel dat ietsje extra hebben in een fel kleurtje...

Comment

• Is dat borealis? (kleur)

Comment

• 12 POT

Heeft inderdaad 12 POTten (nummerplaat)
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Is dat borealis? (kleur)
          Yup! Arancio Borealis ZEER mooie kleur! Heb ik heel lang over getwijfeld en als ik in't zuiden had gewoond was het die kleur geworden. Maar ik vond het niet zo geslaagd uiteindelijk voor ons Belgenlandje. En ook een klein nadeeltje: met de kap toe is het wel een pak minder mooi als de grijze (of zwarte).
          Maarja, ieder zen ding he!

Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.

Comment

• De meest geslaagde kleur waar ik ooit een Gallardo al heb in gezien was wit.

Simpel maar o zo mooi. Jammer dat hij toen geen zwarte velgen had want dat had pas echt geslaagd geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami
              Yup! Arancio Borealis ZEER mooie kleur! Heb ik heel lang over getwijfeld en als ik in't zuiden had gewoond was het die kleur geworden. Maar ik vond het niet zo geslaagd uiteindelijk voor ons Belgenlandje. En ook een klein nadeeltje: met de kap toe is het wel een pak minder mooi als de grijze (of zwarte).
              Maarja, ieder zen ding he!

Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.
              Schandalig dat diegenen die het filmpje maakten de bestuurders niet waarschuwden...
              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                Schandalig dat diegenen die het filmpje maakten de bestuurders niet waarschuwden...
                Schandalig dat de Gallardo zo snel ging

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
                  'k Vind hem toch wel dat ietsje extra hebben in een fel kleurtje...
                  I agree, echt magnifiek!

Ik zou em zelfs in dat groen durven kopen
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                    Schandalig dat de Gallardo zo snel ging
                    Ik ben toch geneigd de kant van de Lambodriver te kiezen hoor.
                    nls2000

Comment

dat is hun taak toch niet, da's de taak van de overheid

Comment

Ik ben toch geneigd de kant van de Lambodriver te kiezen hoor.
                        Ik ben geneigd te denken dat die mannen maar al te goed weten dat er daar zo'n bulten zijn.

Da's gewoon weer één of andere sport langs die kanten...

Net als het 'aan160kmhstuuroverdraaien' en het 'jeepzosnelmogelijkopzijnzijkantkrijgen'

Comment

• Arab drifting

En arab 4x4'ing

Comment

• en de hand rem aan topsnelheid competitie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                              Ik MOET een Lambo hebben!

(of 25cm )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                Ik ben geneigd te denken dat die mannen maar al te goed weten dat er daar zo'n bulten zijn.

Da's gewoon weer één of andere sport langs die kanten...

Net als het 'aan160kmhstuuroverdraaien' en het 'jeepzosnelmogelijkopzijnzijkantkrijgen'
                                Nope.

Dat was een gekende drag-strip, en daar had de overheid een bult gelegd die dag ofzo...en de gallardo-driver wist het niet

Comment

• Echt zo'n wagen die je ofwel prachtig, ofwel kotslelijk vind.

ooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
                                    Geeft Al Quaida nu ook al Kamikaze lessen in auto's??

Nee, echt gestoord, maar super! Getuigt van rijkunsten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                      Geeft Al Quaida nu ook al Kamikaze lessen in auto's??

Nee, echt gestoord, maar super! Getuigt van rijkunsten

Niet altijd, kijk op 25s. de geraakte auto probeert nog net voor de crash weg te rijden.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                      2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                      2012-...
                                      '07 BMW 118d

Comment

• DE murcielago roadster VS pagani zonda...

2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X