'k Vind hem toch wel dat ietsje extra hebben in een fel kleurtje...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
12 POT
Heeft inderdaad 12 POTten (nummerplaat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoIs dat borealis? (kleur)
Maarja, ieder zen ding he!
Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamiYup! Arancio Borealis ZEER mooie kleur! Heb ik heel lang over getwijfeld en als ik in't zuiden had gewoond was het die kleur geworden. Maar ik vond het niet zo geslaagd uiteindelijk voor ons Belgenlandje. En ook een klein nadeeltje: met de kap toe is het wel een pak minder mooi als de grijze (of zwarte).
Maarja, ieder zen ding he!
Die Gallardo die over die vluchtheuvel scheurde (was in Dubaï trouwens) had voor 12.500 USD kosten.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nlsIk ben toch geneigd de kant van de Lambodriver te kiezen hoor.
Da's gewoon weer één of andere sport langs die kanten...
Net als het 'aan160kmhstuuroverdraaien' en het 'jeepzosnelmogelijkopzijnzijkantkrijgen'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.StichelbIk ben geneigd te denken dat die mannen maar al te goed weten dat er daar zo'n bulten zijn.
Da's gewoon weer één of andere sport langs die kanten...
Net als het 'aan160kmhstuuroverdraaien' en het 'jeepzosnelmogelijkopzijnzijkantkrijgen'
Dat was een gekende drag-strip, en daar had de overheid een bult gelegd die dag ofzo...en de gallardo-driver wist het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
Nee, echt gestoord, maar super! Getuigt van rijkunsten
Comment
-
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment