Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN
die reed echt al ver voor ons vollen bak aant gaan en voor ons nog 2 SLR, die murci bleef ge maar horen in tegenstelling tot de 2 SLRe en dan in de verte FLITS, FLITS, FLITS... da was voor ons het teken om in de remmen te vliegen...
eerst had die nog in het tankstation even staan revven, echt zalig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH.murci met capristo uitlaat, heb die gevolgd tijdens de gumball dees jaar,
die reed echt al ver voor ons vollen bak aant gaan en voor ons nog 2 SLR, die murci bleef ge maar horen in tegenstelling tot de 2 SLRe en dan in de verte FLITS, FLITS, FLITS... da was voor ons het teken om in de remmen te vliegen...
eerst had die nog in het tankstation even staan revven, echt zalig...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN
in't echt is dat geluid gewoon oorverdovend, geschift !!!! ik heb zelf nog trachten het geluid op te nemen maar tkomt niet goed uit ... gewoon te zot voor woorden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexik zou echt zot komen moest ik plots zoiets horen in een tunnel ... fack zeg
in't echt is dat geluid gewoon oorverdovend, geschift !!!! ik heb zelf nog trachten het geluid op te nemen maar tkomt niet goed uit ... gewoon te zot voor woorden
Comment
Comment