Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911Die Z06 heeft hij verkocht/gegeven aan één van zijn lijfwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BertIn het nieuwsblad stond aan Leif Hoste
Heb ik ook gelezen.
Bij Het Nieuwsblad kunnen ze nogal overdrijven: gisteren stond Boonen met zijn Lambo met een grote foto bovenaan de voorpagina. En dan zetten ze erbij dat die wagen 260.000 euro nieuw kost. Wat hoor ik dan een paar uur later op Q-Music (die kutzender stond op in het fitnesscentrum)? "Hoeveel kostte zijn wagen?" "260.000 euro!" Nu denkt iedereen ook nog eens dat dat de prijs is die Boonen effectief betaald heeft. Mensen zien alleen de cijfertjes. Tekst lezen? Ho maar! Ik merk het op mijn werk ook constant. Ongelofelijk hoe dom veel mensen zijn! Ach, ik stop met preken, want ik zit in het verkeerde topic daarvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHeb ik ook gelezen.
Bij Het Nieuwsblad kunnen ze nogal overdrijven: gisteren stond Boonen met zijn Lambo met een grote foto bovenaan de voorpagina. En dan zetten ze erbij dat die wagen 260.000 euro nieuw kost. Wat hoor ik dan een paar uur later op Q-Music (die kutzender stond op in het fitnesscentrum)? "Hoeveel kostte zijn wagen?" "260.000 euro!" Nu denkt iedereen ook nog eens dat dat de prijs is die Boonen effectief betaald heeft. Mensen zien alleen de cijfertjes. Tekst lezen? Ho maar! Ik merk het op mijn werk ook constant. Ongelofelijk hoe dom veel mensen zijn! Ach, ik stop met preken, want ik zit in het verkeerde topic daarvoor.
En er zijn mensen die tweedehands kopen om de lange wachttijden te vermijden...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment