Nogal grappig filmke, weet niet of het hier al gestaan heeft...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHet is hier geen gsm forum dat weet ik maar toch ff helpen..
Ik was een van de eersten in Belgie met een Nokia 8800 en had hem in augustus 2005 !!
10 jaar en 3 jaar zijn dus duidelijk overdreven..
Heb hier namelijk een foto van augustus 2005 op pc staan waar je duidelijk een 8800 ziet liggen van mijn broer
En die had hem toen al een heel tijdje
Daarnet een mail gehad met foto's van een gecrashte Murcie, overkop gevlogen en in brand geslagen...je ziet het half verkoolde lijk nog zitten in een "ontsnap" houding (probeer maar eens de ontsnappen met vleugeldeuren)
Gruwelijk.
Comment
-
Minder aangename zaak
Lamborghini Murcielago LP640 Crash
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenMinder aangename zaak
Lamborghini Murcielago LP640 Crash
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1011
Kijk eens een paar posts omhoog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDaarstraks ff langs de garage geweest:
Gallardo Nera:
Gallardo Spyder in zilver grijs met blauwe top en titanium Callisto's:
Wow!
Waar is die garage ergens?
Is dat in St Martens Latem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenin Latem is er(jammer genoeg) geen Lamborghini garage
ik vermoed dat de enige plaats in België waar je een lambo kan aanschaffen op de Leuvensesteenweg nabij Brussel moet zijn, of vergis ik mij hierin,Rami?
Comment
-
Jeremy Clarkson mag eens meerijden met Valentino Balboni :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenoud en nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenzonder twijfel de Diablo voor mij
Een Diablo heeft geen enkel nut. Onpraktisch, lelijk, slecht op circuit (tov concurrenten), ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWaarom? De Diablo is de eerste "praktische" Lambo, en bovendien zowat het mooiste dat er momenteel op de openbare weg te zien is.
Een Diablo heeft geen enkel nut. Onpraktisch, lelijk, slecht op circuit (tov concurrenten), ...
Ik vind de murcielago op alle vlakken minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichtenoud en nieuw
Comment
Comment