Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nogal grappig filmke, weet niet of het hier al gestaan heeft...

Comment

• miljaar komt da tegen

Comment

• Denk dat die kerel er ook net echt mee kon lachen, moet niet zo leuk zijn op zo'n manier craschen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
          Het is hier geen gsm forum dat weet ik maar toch ff helpen..

Ik was een van de eersten in Belgie met een Nokia 8800 en had hem in augustus 2005 !!

10 jaar en 3 jaar zijn dus duidelijk overdreven..

Toch niet de allereerste denk ik
          Heb hier namelijk een foto van augustus 2005 op pc staan waar je duidelijk een 8800 ziet liggen van mijn broer
          En die had hem toen al een heel tijdje

Daarnet een mail gehad met foto's van een gecrashte Murcie, overkop gevlogen en in brand geslagen...je ziet het half verkoolde lijk nog zitten in een "ontsnap" houding (probeer maar eens de ontsnappen met vleugeldeuren)
          Gruwelijk.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Lambo V12

Comment

• Minder aangename zaak

Lamborghini Murcielago LP640 Crash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                Minder aangename zaak

Lamborghini Murcielago LP640 Crash

http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=1011

Kijk eens een paar posts omhoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                  Daarstraks ff langs de garage geweest:

Gallardo Nera:

Gallardo Spyder in zilver grijs met blauwe top en titanium Callisto's:

Wow!
                  Waar is die garage ergens?
                  Is dat in St Martens Latem?

Comment

• in Latem is er(jammer genoeg) geen Lamborghini garage
                    ik vermoed dat de enige plaats in België waar je een lambo kan aanschaffen op de Leuvensesteenweg nabij Brussel moet zijn, of vergis ik mij hierin,Rami?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                      in Latem is er(jammer genoeg) geen Lamborghini garage
                      ik vermoed dat de enige plaats in België waar je een lambo kan aanschaffen op de Leuvensesteenweg nabij Brussel moet zijn, of vergis ik mij hierin,Rami?
                      Dat is correct ... in Sint-Stevens-Woluwe om precies te zijn

Comment

• Jeremy Clarkson mag eens meerijden met Valentino Balboni :

Comment

• Heb die al een paar jaar op m'n HD staan. Die moet inderdaad 1 van de leukste jobs ter wereld hebben.

Je hebt nog zo'n filmpke waar Valentino, samen met een 'potentiële' klant, een testrit met een Gallardo maakt. Wel minder side ways

Comment

• oud en nieuw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              oud en nieuw

zonder twijfel de Diablo voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                zonder twijfel de Diablo voor mij
                                Waarom? De Diablo is de eerste "praktische" Lambo, en bovendien zowat het mooiste dat er momenteel op de openbare weg te zien is.

Een Diablo heeft geen enkel nut. Onpraktisch, lelijk, slecht op circuit (tov concurrenten), ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                  Waarom? De Diablo is de eerste "praktische" Lambo, en bovendien zowat het mooiste dat er momenteel op de openbare weg te zien is.

Een Diablo heeft geen enkel nut. Onpraktisch, lelijk, slecht op circuit (tov concurrenten), ...
                                  Net daarom!

Ik vind de murcielago op alle vlakken minder.

Comment

• de murciélago komt voor mij nog niet tot aan de hielen van een diablo

Comment

• Die Gallardo Nero is subliem!!!

Comment

• het is feest in uw oren als je naar dit luisterd

1982 Lamborghini Countach LP500S with Kreissieg F1-exhaust system.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                                          oud en nieuw

Voor mij de Murcié. Ik heb de Diablo nooit mooi gevonden, de Countach was indrukwekkender.

Comment

Working...
                                          X