Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe indrukwekkendste auto die ik al gezien heb is zonder twijfel een Zonda: DAT vergeet je nooit meer !!
Een Diablo ook, maar toch is een Pagani voor mij indrukwekkender.
Die oude Lambo's zijn echt auto's die eruitzien alsof ze door niemand anders kunnen gereden worden dan Schwarzenegger of zo1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe indrukwekkendste auto die ik al gezien heb is zonder twijfel een Zonda: DAT vergeet je nooit meer !!
Die oude Lambo's zijn echt auto's die eruitzien alsof ze door niemand anders kunnen gereden worden dan Schwarzenegger of zo
Ik ken nog een verhaaltje. Het stond ooit in Autowereld en was een interview met dingske, Jean-Pierre Van Rossem. Heel zijn leven heeft hij Ferrari's gehad, en één keer een Lamborghini. Hij moest er ook nooit van zijn leven meer eentje hebben zei hij. Wat een rommel was dat. Hij moest met de deur openrijden omdat zijn licht het begeven had en ik geloof dat de deur niet meer wilde dichtgaan.
Heerlijk toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe indrukwekkendste auto die ik al gezien heb is zonder twijfel een Zonda: DAT vergeet je nooit meer !!
Die oude Lambo's zijn echt auto's die eruitzien alsof ze door niemand anders kunnen gereden worden dan Schwarzenegger of zo
Ik ken nog een verhaaltje. Het stond ooit in Autowereld en was een interview met dingske, Jean-Pierre Van Rossem. Heel zijn leven heeft hij Ferrari's gehad, en één keer een Lamborghini. Hij moest er ook nooit van zijn leven meer eentje hebben zei hij. Wat een rommel was dat. Hij moest met de deur openrijden omdat zijn licht het begeven had en ik geloof dat de deur niet meer wilde dichtgaan.
Heerlijk toch?
ook porsche vond hij briel, uitgezonderd de 959.
En er stond als headline: "De eeuwige schrik voor dieven, dat is het enige minpunt aan een Ferrari"
Fantastische kerel, die JP. Zijn ouders wonen tegenover een ex-vriendinnetje van me en zijn Ferrari's stonden daar vaak1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
een zéér zeldzame, minder bekende lambo (er bestaan maar 3 exemplaren van in de wereld), de 400 GT superleggera
't was wel tof, het was één van de meest exclusieve en oudste wagens die toch en toch als hij een paar keer echt doorgaf hield hij de countachs bij op circuit
Comment
-
Ik ben dus ook Lambo liefhebber... het merk is stukken exclusiever dan Ferrari...
Lambo heeft idd. veel problemen gekend...misschien ook al een reden waarom je er niet veel ziet. Ik ken mensen die enkele Ferrari's hebben en een Diablo hadden (heel veel problemen aan... ) Doch zal de Gallardo verandering hierin brengen. Getuige de racetijden om diverse circuits... en zijn prestaties 200km/u - 0 : 5sec.
Trouwens de meest indrukwekkende wagen waar ik al mee gereden heb was de Lambo Murcielago (echt zalig motorgeluid). Wetende dat ik ook al met Porsche GT3, 911 Turbo, Ferrari 360 Modena, 550 Maranello en 575 Maranello reeds gereden heb.
Spa-Italia II (editie 2003) was enkel omwille van dit merk ongelofelijk!
Ik kijk reeds uit naar de derde editie ervan...alsook naar een testrit met de Gallardo lukt het niet via Legend Car, probeer ik wel via Engine Room Club... en maybe heb ik wel chance dat ik deze mag parkerenPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexSchitterend, ik herinner me dat interview ook nog, hij heeft dan verteld over zijn "Motorrossem", een motor die hij op de markt ging brengen
ook porsche vond hij briel, uitgezonderd de 959.
En er stond als headline: "De eeuwige schrik voor dieven, dat is het enige minpunt aan een Ferrari"
Fantastische kerel, die JP. Zijn ouders wonen tegenover een ex-vriendinnetje van me en zijn Ferrari's stonden daar vaak
Maar dat is offtopic.
Een Diablo SV, countach en zo'n LM002 zijn mijn favorieten.
Wel een aparte achtervleugel op deze countach...
Comment
-
Prachtige Lambo. Alleen spijtig dat je die niet zo vaak op de straat zal tegenkomen..
Heb er zo eentje gezien in de Belcar. Wat een ongelooflijk geluid. Spijtig dat ze die Lamborghini Trophy zo weinig uitzendden op Eurosport.
Zou er eigenlijk een Murcielago Trophy komen ipv die Diablo's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckPrachtige Lambo. Alleen spijtig dat je die niet zo vaak op de straat zal tegenkomen..
Heb er zo eentje gezien in de Belcar. Wat een ongelooflijk geluid. Spijtig dat ze die Lamborghini Trophy zo weinig uitzendden op Eurosport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckPrachtige Lambo. Alleen spijtig dat je die niet zo vaak op de straat zal tegenkomen..
Die Countach vind ik subliem ... nog eens een zwarte zien racen door Londen, gewoon GEK !!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door RoughneckPrachtige Lambo. Alleen spijtig dat je die niet zo vaak op de straat zal tegenkomen..
Die Countach vind ik subliem ... nog eens een zwarte zien racen door Londen, gewoon GEK !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RoughneckOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door RoughneckPrachtige Lambo. Alleen spijtig dat je die niet zo vaak op de straat zal tegenkomen..
Die Countach vind ik subliem ... nog eens een zwarte zien racen door Londen, gewoon GEK !!!
maar ik ben pleite, het bliksemt hier en ik zit dan niet graag achter de pc, cheers1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment