Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door S2000Lover
    Gallardo is niet mis,integendeel,maar als ik zou moete kieze tusse S2000 en Gallardo en moest het zelf betale......
    Heb je er eentje misschien ?

Comment

de naam alleen al LAMBORGHINI. wie dat merk niet kent moet echt dom zijn ze. de miura vindt ik persoonlijk één van de mooiste. dan murcielago en dan gallardo. kben deze zomer een murcielago tegengekomen in londen. tegen volle snelheid é en dan moest ie direct afremmen. en die vleugels die er langs de zijkanten uitkomen. PRACHTIG twisted:

Comment

DIT vind ik mooie lambos, die vorige waren zeer indrukwekkend maar mooi......nee, dank u
        Deze daarintegen:

Fotos from V-V@Brussels

Comment

Ik vind alle Lambo's prachtwagens.

Comment

De Gallardo, de rest eigenlijk niet. Je kunt de gallardo gerust een audi noemen, sommigen vinden dat minder goed, ik vind dat beter

Comment

De Miura is voor mij ook de mooiste,die lijn, ook de tijdsgeest van toen... en dan de Countach, de LP400 nog meer dan de LP500 zelfs. Toen de LP400 in 71 uitkwam was dat ongelooflijk. Je moet es een straatbeeld van 1971 inbeelden en zet daar een LP400 bij. Clarkson omschrijft als zou je vandaag de Stealth op de parking van den Delhaize parkeren en een LM002 is al even 'erg'. als je daarmee gaat tanken, slaat halverwege de tankinstallatie af omdat de computer denkt dat de benzine zo wegloopt. je moet binnen eerst gaan betalen eer je kan verder bijvullen, zo groot is die bak! en na 300km sta je daar terug! schitterend gewoon!:-)
              en inderdaad: sinds de Duitsers zich zijn komen moeien... dan is't onmiddellijk verkoopscijfers die naar boven moeten,compromissen zoeken,bandwerk,electronica die de fun wegnemen,enz... #TAALGEBRUIK# the Germans:-) (langs de andere kant, anders was Lambo er misschien niet meer)

MOD-EDIT: taalgebruik

Comment

zelf ben ik niet echt voor Lamborghini. alleen de Diablo zegt me iets; en dan nog...mij zulde hier nie vaak zien

Comment

Vroeger was ik niet echt voor Lamborghini: pure kracht, uitstraling, maar wat ben je met zo'n wagen? Bovendien vond ik ze echt niet mooi.

Ondertussen heb ik -dankzij Audi en Donkerwolcke- mijn mening moeten herzien. De miura staat in mijn top 10 van mooiste auto's ooit, de nieuwe lambo's zijn de mooiste auto's op aard, en kheb juist ontdekt dat 1 van de headlines van mijn eerste Autowereld de Lamborghini Diablo GTR was. Ik was nooit zot van die Diablo (of zijn lookalikes als jota) maar de laatste exemplaartjes hadden toch wel iets aantrekkelijks. (gtr, VT 6.0)

veel mooie lambofoto's

[/url]

Comment

op speedycars.net kwam ik deze tegen: Wie weet hier meer van? want ik had er nog nooit van gehoord.
                    Hebben ze dit misbaksel echt geproduceerd?

En weet er nog iemand foto's staan van de opvolger van de Diablo? De wagen was bijna klaar, de scoopfoto's waren al in AW verschenen, toen Piëch het project afvoerde wegens te banaal. Donkerwolcke moest dan maar vlug met een nieuw ontwerp afkomen; wat achteraf gezien nog geen zo'n slechte zaak was. Het resultaat mag er wezen!

Comment

Dat is een Italdesign Cala. Een prototype met een wat was het, 4.0 V10 van een 400 pk?

Comment

Idd, Italdesign Cala, was bedoeld als kleine lambo, maar door overname door audi is die niet doorgegaan ofzo (of was het geldgebrek?) was in ieder geval bedoeld als kleine lambo

Comment

Als ik zou moeten kiezen pak ik de murcié ... R-GT die zijn achterlichten vind ik schoner. Pinkers => wit

Comment

J.C. heeft toch gelijk. de Lambo's van nu zijn mooi en het zijn de degelijkste lambo's ooit gemaakt... Fantastisch hoe hij die lambo in de studio parkeerde!

Comment

Iemand een idee wanneer de Murcié Barchetta uitkomt ?

Comment

Kijk wat ik hier gevonden heb.......

en zeggen dat de Jappen altijd alles pikken......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                  Kijk wat ik hier gevonden heb.......

en zeggen dat de Jappen altijd alles pikken......
                                  Tiens, ik dacht dat iedereen pikken associeerde met Oost-Europeanen en onze gematigd bruine medemens :-) of heb ik dat verkeerd gehoord

Comment

wadisdavoriets

Comment

Wat= van B-engineering de Edonis2

vergelijking met gallardo is niet echt nodig denk ik dan.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                                        Wat= van B-engineering de Edonis2

vergelijking met gallardo is niet echt nodig denk ik dan.....
                                        inderdaad, deze Edonis dateert al van 01/2001

Comment

Kheb ook nog steeds een gevoel dat er iets ontbreekt in de moderne Lambo's...
                                          Vroeger toen ik een jaar of 4 was zag ik mijn eerste countach en ik was meteen :shocked!: en met de Diablo juist hetzelfde en ik was nog meer :shocked!: :shocked!: :shocked!: toen ik met dit beest ging meerijden:

Nu met de Murcie roadster en R-GT gaan ze toch weer de goede kant op precies, over de Gallardo heb ik nog steeds een beetje twijfels, tis wel een ferme bak enzo, maar hij mist net dat beetje Lambo wat de Murcie wel nog heeft.

Comment

Working...
                                          X