Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahah hahha

volle bak bieden!!!!!!!!!!

Comment

• We gaan aan de ring staan en daar al de brokstukjes oprapen en voor grof geld verkopen

Comment

• als ge er genoeg hebt kunde mss ene in mekaar puzzelen!
        echt,ge moet toch ma durven da te koop te zetten eh!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichten
          als ge er genoeg hebt kunde mss ene in mekaar puzzelen!
          echt,ge moet toch ma durven da te koop te zetten eh!!!
          Waarom? Ondertussen al €100 ..

Comment

• ''toevallig'' heb k hier t nieuwsblad liggen
            kijk es naar t stukje da ze aanbieden,en zoek dan es ne foto van de crash en kijk es int midden van de capeau waart lambo logo staat :-) hahhaa 100 euro! en t is zelfs nie gehandtekend door den tom :-)

Comment

• het begin van een lamborghini

Comment

• Voor 100 EUR koop ik me een mooi AutoArt 1/18 Lambo Schaalmodel.

Toch gek dat daarop zo geboden wordt. Bewijs trouwens maar eens dat het stuk effectief van de Lambo afkomt. Voor 't zelfde geld heeft daar 2 dagen tevoor een gele Fiat Panda een stuk bumper verloren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                  Voor 100 EUR koop ik me een mooi AutoArt 1/18 Lambo Schaalmodel.

Toch gek dat daarop zo geboden wordt. Bewijs trouwens maar eens dat het stuk effectief van de Lambo afkomt. Voor 't zelfde geld heeft daar 2 dagen tevoor een gele Fiat Panda een stuk bumper verloren.
                  Dat is niet van carbon

Der zijn veel zotten op de wereld.

Kheb al spijt dat ik indertijd, toen een kennis zijn Modena gecrashed had, die onderdelen heb weggegooid tijdens het opruimen.
                  Dat was veel geld waard geweest

Comment

• als die me die modena reed ne BV was blijkbaar wel

Comment

• Die stukken waren wel iets groter dan dit superklein stukje

Comment

• Top Marques brochure laten signeren door Valentino Balboni.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Eigenlijk redelijk weinig respect voor, het is te zeggen, evenveel respect als die kerel voor zijn materiaal heeft en dat is niet zoveel op't zicht. Dan vind ik Matteo's gecontroleerde rondpunt-drift heel wat indrukwekkender. Hier moet je echt niets voor kunnen.
                          Kan ik dat bekijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Kan ik dat bekijken?
                            Ik zou het niet weten, anders moet je matteus eens een PM sturen. Ik weet niet meer in welk topic ik dat gezien had.

Comment

• 't Staat niet meer online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Da grapke zal hem een 10.000 euro gekost hebben ongeveer
                                Aan banden?

Comment

• Comment

• Comment

• Rooney heeft blijkbaar ook al ne stoot uitgehaald met zijne lamborghini gallardo spyder? Hij wou zien wat het beestje aan kon (had 'm een week), is beginnen spinnen en heeft blijkbaar niets geraakt maar is in de tegenovergestelde richting tot stilstand gekomen. Daarna kon ie verder rijden.

Voor topsport hebt ge blijkbaar geen hersenen nodig.

Comment

• Witte gallardo = !

Comment

Working...
                                        X