Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichtenals ge er genoeg hebt kunde mss ene in mekaar puzzelen!
echt,ge moet toch ma durven da te koop te zetten eh!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenVoor 100 EUR koop ik me een mooi AutoArt 1/18 Lambo Schaalmodel.
Toch gek dat daarop zo geboden wordt. Bewijs trouwens maar eens dat het stuk effectief van de Lambo afkomt. Voor 't zelfde geld heeft daar 2 dagen tevoor een gele Fiat Panda een stuk bumper verloren.
Der zijn veel zotten op de wereld.
Kheb al spijt dat ik indertijd, toen een kennis zijn Modena gecrashed had, die onderdelen heb weggegooid tijdens het opruimen.
Dat was veel geld waard geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEigenlijk redelijk weinig respect voor, het is te zeggen, evenveel respect als die kerel voor zijn materiaal heeft en dat is niet zoveel op't zicht. Dan vind ik Matteo's gecontroleerde rondpunt-drift heel wat indrukwekkender. Hier moet je echt niets voor kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenKan ik dat bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDa grapke zal hem een 10.000 euro gekost hebben ongeveer
Comment
-
Rooney heeft blijkbaar ook al ne stoot uitgehaald met zijne lamborghini gallardo spyder? Hij wou zien wat het beestje aan kon (had 'm een week), is beginnen spinnen en heeft blijkbaar niets geraakt maar is in de tegenovergestelde richting tot stilstand gekomen. Daarna kon ie verder rijden.
Voor topsport hebt ge blijkbaar geen hersenen nodig.
Comment
Comment