Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    diene toren op de achtergrond
    is het duurste hotel van de wereld
    heb daar eens een reportgage van gezien
    Het duurste hotel ter wereld ligt voor de helft onder water, dus 't zal dat wel niet zijn. Maar wellicht zal dit ook wel prijzig zijn (Dubai is daar nogal gekend voor )
    maar de parking is precies niet beveiligd ze slagen zo je auto kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
      Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
      Het duurste hotel ter wereld ligt voor de helft onder water, dus 't zal dat wel niet zijn. Maar wellicht zal dit ook wel prijzig zijn (Dubai is daar nogal gekend voor )
      het kan wel zijn ze. want in da hotel moet ge met nen duikboot naar 't restaurant gaan.... (heb er 'ns ne ppt van gekregen via mail)
      denk ook dat dat hetzelfde hotel is, maar weet het niet zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
        Komt me ook bekend voor van Vitaya

Maar toch die lambo

Comment

• Gaan we offtopic doen ?

The Jumeirah Beach Hotel

Comment

• 't is dus toch dat vanop de eerste foto niet af te leiden ...
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Het duurste hotel is da zeker niet zenne. Ik dacht dat prijzen al begonnen vanaf 3 500 $ per persoon voor 8 dagen, wat ni echt overdreven is, zeker met de huidige dollarstand. Misschien iets voor een huwelijksreis ofzo, als het allemaal efkes wat meer mag zijn.

De duurste hotelsuite ter wereld is overigens de Imperial Suite in het President Wilson Hotel te Genève, voor de prijs van 28.852 EUR per nacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                Het duurste hotel is da zeker niet zenne. Ik dacht dat prijzen al begonnen vanaf 3 500 $ per persoon voor 8 dagen, wat ni echt overdreven is, zeker met de huidige dollarstand. Misschien iets voor een huwelijksreis ofzo, als het allemaal efkes wat meer mag zijn.

De duurste hotelsuite ter wereld is overigens de Imperial Suite in het President Wilson Hotel te Genève, voor de prijs van 28.852 EUR per nacht.
                Wow en ik vond het hotel waar ik nu naartoe ga al duur, 499€ per nacht
                Als je dan eventjes 28.852€ mag ophoesten voor een nachtje
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Sorry mijn info was een beetje outdated. Ondertussen is de dollarkoers al veranderd, wat de prijs al wat meer betaalbaar maakt voor een "pleb" als ik.

Most Expensive Hotel Room
                  The most expensive hotel room in the world as of 2003 is the Imperial Suite at the President Wilson Hotel in Geneva, Switzerland, which can be reserved for the princely sum of $33,000 (£20,907) per night.

The suite, which is accessed by a private elevator, takes up an entire floor of the Starwood Luxury Collection hotel. It has four bedrooms, all of which overlook Lake Geneva, with the master bedroom boasting a dressing room and a study. The oval mahogany table in the dining room seats 26 guests, and the living room – which contains a billiards table, a cocktail lounge and a library – can comfortably hold 40 people. All windows and doors to the suite are bulletproof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                    Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                    Het duurste hotel is da zeker niet zenne. Ik dacht dat prijzen al begonnen vanaf 3 500 $ per persoon voor 8 dagen, wat ni echt overdreven is, zeker met de huidige dollarstand. Misschien iets voor een huwelijksreis ofzo, als het allemaal efkes wat meer mag zijn.

Wow en ik vond het hotel waar ik nu naartoe ga al duur, 499€ per nacht
                    Als je dan eventjes 28.852€ mag ophoesten voor een nachtje

Daar mag wel een meisje van plezier of 5 in de prijs inbegrepen zijn zenne

Voor de rijke hotboxxen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen
                      Sorry mijn info was een beetje outdated. Ondertussen is de dollarkoers al veranderd, wat de prijs al wat meer betaalbaar maakt voor een "pleb" als ik.

Most Expensive Hotel Room
                      The most expensive hotel room in the world as of 2003 is the Imperial Suite at the President Wilson Hotel in Geneva, Switzerland, which can be reserved for the princely sum of $33,000 (£20,907) per night.

The suite, which is accessed by a private elevator, takes up an entire floor of the Starwood Luxury Collection hotel. It has four bedrooms, all of which overlook Lake Geneva, with the master bedroom boasting a dressing room and a study. The oval mahogany table in the dining room seats 26 guests, and the living room – which contains a billiards table, a cocktail lounge and a library – can comfortably hold 40 people. All windows and doors to the suite are bulletproof.

AAAAAAAAAAAH, tis voor 40 man Dat komt al heel wat goedkoper uit dan hè Als ge een exclusief feestje wilt geven valt dat al bij al goed mee.
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• allen daarheen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drive and fun
                          allen daarheen !
                          En gij betaalt????
                          1982 BMW E28 528i
                          2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• ok op afbetaling

Comment

• Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                              & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                              http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                              Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Die wil ik!

Comment

• Comment

• En zo zijn ze begonnen bij lamborghini

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper

Die wil ik!
                                      zie 2 pagina's terug dus...

Oorspronkelijk geplaatst door jaglover
                                      idem

Comment