Oorspronkelijk geplaatst door lamoborghini
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door lamoborghini Bekijk Berichtenik ben een lamborghini tegengekomen een gallardo spijtig genoeg heb ik geen foto's kunnen maken ik had geen fototoestel bij
hij was geel zo mooi!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk wil niets verkeerd zeggen, maar bij je foto onderaan de post moet er wellicht Lamborghini staan ipv Lamoborghini
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenIk was onlangs eens aant zien op mobile.de om een gedacht te hebben van de prijzen van 2ehands lambo's.. Toevallig kwam ik volgende foto tegen, hoe zat dat nu weer met de verborgen verleiders in de reclame?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenWat een kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TFSI Bekijk BerichtenIk was onlangs eens aant zien op mobile.de om een gedacht te hebben van de prijzen van 2ehands lambo's.. Toevallig kwam ik volgende foto tegen, hoe zat dat nu weer met de verborgen verleiders in de reclame?
Is idd Essen----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaarnet een zwarte Murcie Spyder gezien
Héééééérlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenBestaat er een Murciélago Spyder?
Shame on you !1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDaarnet een zwarte Murcie Spyder gezien
Héééééérlijk
Mijn gallardo spyder in dat oranje
Mijn murciélago roadster in geel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJa !
Shame on you !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenBlack on black(kap) vind ik minder. Ik heb zo een zwarte murcie al gezien en dat vond ik minder spectaculair dan een gele...
Mijn gallardo spyder in dat oranje
Mijn murciélago roadster in geel
Comment
-
Héééééérlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGij zijt ook wel lang achter gij hé
Euhm dat zou wel eens kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenBestaat er een Murciélago Spyder?
woeps, beetje laat met reply, moet echt leren verder te lezen voor te replyen
Comment
Comment