Verde Draco of iets in die aard
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenDragon green of zoiets geloof ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenHet kriebelt zeker?
Laat het maar kriebelen
Parkeren is niet evident me dunkt, ik heb het gewoon geprobeerd op een lege parking, verticaal in achteruit en met mijn gat op de deurdrempel Wel oppassen met de gaspedaal dan want dat geeft toch een ander gevoel.
Er gaat nog niks weg en er komt nog niks bij Reynaerde
Nog geen Diablo in handen gehad, ook geen echte interesse in eigenlijk GeeZer. Ik ben meer voor de huidige modellen, al zou ik zeker niet neen zeggen tegen een Miura SV
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLaat het maar kriebelen
Er gaat nog niks weg en er komt nog niks bij Reynaerde
En dat is wat ik noem een "window of opportunity".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWeet iemand welke kleur dit is??
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit wel een zeer leuke kleur net zoals het babyblauw. Maar als je zoiets koopt, moet je in een zonnig land wonen zodat de kleur goed tot uiting komt of niet?
AFGETROKKEN GROEN
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWeet iemand welke kleur dit is??
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit wel een zeer leuke kleur net zoals het babyblauw. Maar als je zoiets koopt, moet je in een zonnig land wonen zodat de kleur goed tot uiting komt of niet?
Comment
Comment