Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Parkeren is niet evident me dunkt, ik heb het gewoon geprobeerd op een lege parking, verticaal in achteruit en met mijn gat op de deurdrempel Wel oppassen met de gaspedaal dan want dat geeft toch een ander gevoel.
Er gaat nog niks weg en er komt nog niks bij Reynaerde
Nog geen Diablo in handen gehad, ook geen echte interesse in eigenlijk GeeZer. Ik ben meer voor de huidige modellen, al zou ik zeker niet neen zeggen tegen een Miura SV
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit wel een zeer leuke kleur net zoals het babyblauw. Maar als je zoiets koopt, moet je in een zonnig land wonen zodat de kleur goed tot uiting komt of niet?
Ik weet niet waarom, maar ik vind dit wel een zeer leuke kleur net zoals het babyblauw. Maar als je zoiets koopt, moet je in een zonnig land wonen zodat de kleur goed tot uiting komt of niet?
Verde Picus ... maar afgetrokken groen lijkt mij ook wel geslaagd
Comment