Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet het, het is een photoshop, maar ik vond 'em leuk om even te laten zien (en nee, ik hem 'em niet zelf gemaakt ...)
Erm en waar ga je die V12 steken??? toch niet vooraan in de neus? Want die heeft in zen neus juist genoeg ruimte voor wat ventilatie, radiatar en waterreservoirtje.
ge kunt een schelp op uw dak zetten eh Thule heeft eindeloos veel oplossingen... alleen weet ik niet of Thule dakdragers heeft die Lambo ondersteunen
Prachtige wagen, mooie kleur, mooie velgen, maar dat interieur . Twee verschillende kleuren van stoelen, en waarschijnlijk ook nog de binnenkant van de deuren????
wel ik heb deze gisteren gezien en ik vond em een beetje te opzichtig. je zou miss. denken dat dat wel moet kunnen op zo'n wagen maar een week geleden zag ik een grijze (mijn pa werkt namelijk in de buurt van de garage) en die valt al hard genoeg op. dus voor mij liever ne grijze of ne zwart of... alle kleuren van de regenboog dan maar.
Comment