Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toch ongelooflijk hoe die gasten het keer op keer 'niet snappen'....
Wat zit die kerel nu de zeiken over "it's to hot", "I can't see", "I need a hammer to change gear", "the seat cripples me", etc...
That's what it's all about, met zo'n kar...
Hoe stom en banaal zou die auto niet zijn moest die rijden als een fiat punto?
Zo'n auto koop je niet om boodschappen te gaan doen, of om elke dag te gebruiken, of om comfortabel van A naar B te rijden... Met zo'n auto rij je enkel en alleen om de ervaring, de puurheid, de emotie, de bruutheid te voelen...
Tis een brilliante auto, en zonder twijfel meer 'LAMBO', dan gelijk welk Murcielago- of Gallardo-gespuis.
Balloon White idd ... schitterende kleur!
Staat momenteel een Spyder in die kleur bij Lambo Brussels.
Tijdens het Gumball weekend in Londen dacht ik een Balloon White Gallardo gespot te hebben, niet?
Prachtige kleur...
Reminds me om de +200 foto's die ik van Gumball 2007 heb, eens te posten ergens.
Ik heb zowat iedere auto getrokken nog voor ie bestickerd werd (Enzo, Veyron (2 verschillende), LP640, GT40, Pagani Zonda, Carrera GT etc)
Je woont in een rustige beschaafde buurt (in een bosrijke omgeving).
Je staat zondagmorgen op om 7:00u en beslist om je Lambo van stal te halen voor een "spirited drive".
Je Lambo is uitgerust met een Kreissieg uitlaat en je zet het knopje op uberluid. Je drukt op het knopje om de garage te openen, je geeft 1 keer gas en ziet de vogels al onrustig worden, je geeft een 2de keer gas en je ziet de vogels al uit hun nest vallen.
Je rijdt rustig uit de garage haalt nog 1 keer diep adem, trekt je driving gloves aan en zet je zonnebril op. Je kijkt nog even of de spiegels goed staan kijkt in de achteruitkijkspiegel en geeft jezelf een vette knipoog want vandaag gaat het gebeuren ...
Je kijkt een laatste keer alles na, gordel aan en je vertrekt rustig uit de straat want de buren slapen nog. Je denkt aan die stier en de trappelende paardjes kuchen nog even na maar dan denk je ... ach wat. De naald van de toerenteller gaat richting 5000, 6000, 7000, 8000 en je ramt hem in zijn 2. 6000, 7000, 8000 vlam hij zit in zijn 3. En telkens hoor je die galm door de bomen en je krijgt rillingen over heel je lichaam. Op dat moment voel je jezelf als een verlengstuk van de wagen, als het ware ben jij nu de stier die op de toreador afstevent en niets laat je afwijken van je doel die aantrekkelijke rode vod ...
Dan kom je thuis en de garage opent zich, je geeft nog 1 keer gas en je giechelt nog even na want vandaag was jij één ... één met je lambo en dat neemt niemand je meer af.
Countach 25th is de tweede vetste lambo ooit gemaakt.
Countach 25th in donkerpaars =
Coutach LP5000 in wit met telefoonschijfvelgen =
*luistert nog eens naar Kreissieg*
Jongens toch, dat geluid en dat beeld van zo'n futuristische plat zwart ding dat op je afstormt, dat is gewoon buitenaards
Met zo'n geluid sterf je gewoon gelukkig.
Comment