Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAMBORGHINI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten1991 Diablo, uiteraard.
Een '91 Diablo kan absoluut niet aan een Countach tippen.
Pas enkele jaren later (vanaf 94 denk ik) zijn die bakken pas habba habba (uiteraard mét achterspoiler) en hebben ze ook meer PK's.
Hoe heerlijk een Diablo ook is (ik herinner me het ritje nog alsof het gisteren was ), 'ie kan qua "wannahave" factor niet op tegen een Countach voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten1991 Diablo, uiteraard.
Welke vond je alweer een vette Porsche?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEens een rare snuiter, altijd een rare snuiter!
Welke vond je alweer een vette Porsche?
928
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDie eerste lambo's met die gatenwielekes
Pure LAMBOheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHihi, zelfs Rami's Gallardo is in vergelijking daarmee een Prius
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichtenergens in cannes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenIn monaco, echt ZALIG kleur
En deze Lambo heb ik 3 weken geleden ook zien staan aan't zwembad in Monaco. :-)
Toevallig die gifgroene Lancia Integrale niet gespot?
Stonden ze nog die Ferrari's te verhuren aan't zwembad?
Je kon het F1-parcour afrijden met een Modena Spider of een 355 Spider.
Ik heb even zitten twijfelen maar toen ik zag dat er zoveel verkeer was (bumperrijden) heb ik het niet gedaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichtenergens in cannes:
En deze stonden net voor het hotel op 10m van de Lambo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten928
Ik was bang dat je 944 of 924 ging zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3 Bekijk BerichtenVoila gevonden, 2 jaar geleden dus ook een Lambo op identiek dezelfde parkeerplaats!!!
En deze stonden net voor het hotel op 10m van de Lambo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHelahela!!! Ocharmkes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesKlopt het eigenlijk dat je met een murcielago roadster niet harder mag (aanbevolen) dan 160km/h als het dak open ligt?Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenIdd dat klopt.
Welkom op het forum!
Comment
Comment