Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En deze Lambo heb ik 3 weken geleden ook zien staan aan't zwembad in Monaco. :-)
Toevallig die gifgroene Lancia Integrale niet gespot?
Stonden ze nog die Ferrari's te verhuren aan't zwembad?
Je kon het F1-parcour afrijden met een Modena Spider of een 355 Spider.
Ik heb even zitten twijfelen maar toen ik zag dat er zoveel verkeer was (bumperrijden) heb ik het niet gedaan.
ik heb wel een integrale gespot aan de haven van Monaco, wel geen gifgroene.
als iemand de foto storend vind in een lamborghini topic, mijn excuses
nummerplaat vanvoor is niet in elke staat van de usa verplicht, dus dit kan best!
Techniek voor het exterieur heet 'wrappen' en is niet zo kostelijk, in Gumball wordt hier
zeer vaak mee gewerkt. Soms heel uniek en artiestelijk! i like it
Heb niet alle 140 pagina's gelezen maar heb mss nog wel enkele foto's die nog niet gepasserd zijn .
De Lamborghini QVX , is een race model met een motor uit een countach ( dus in grote lijnen dezelfde die nu in de Murci ligt ) en leverde fabruik uit 700 pk .
Nee , geld tekort , zoals zo dikwijls . Vroeger waren er nog pogingen tot racerij , maar enkel door prive mensen . Reiter Engeneering is nu de Off. fabrieks raceauto bouwer voor de Gallardo GT3 en de Murcielago R-GT .
Comment