Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dit is toch geen LP640, ze denken dat gewoon omdat die uitlaat hetzelfde "is"

Velgen zijn PF en ik denk als je een LP640 koopt niet die velgen neemt

+ bumper is duidelijk van de PF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      dit is toch geen LP640, ze denken dat gewoon omdat die uitlaat hetzelfde "is"

dat wordt op het autogespotforum allang verandert, niet iedereen ziet het verschil tussen een gewone en een LP640 hè

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
        Er gaat toch niets boven een LP400

De LP400 kwam verder van dit , de LP500
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          dit is toch geen LP640, ze denken dat gewoon omdat die uitlaat hetzelfde "is"

Die nummerplaat is wel cool!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
            dat wordt op het autogespotforum allang verandert, niet iedereen ziet het verschil tussen een gewone en een LP640 hè
            Ook maar erg als ge da verschil nie ziet , LP640 ziet er "moderner" uit en véééél schonere velgen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
              Ook maar erg als ge da verschil nie ziet , LP640 ziet er "moderner" uit en véééél schonere velgen .
              eigenlijk zijn wij gewoon allemaal freaks hoor, een normale mens ziet amper een verschil tussen een gallardo en een murcielago terwijl dat in mijn ogen 2 totaal verschillende auto's zijn, mijn vrienden zouden zeggen dat de kleur verschilt ofzo

Comment

eigenlijk zijn wij gewoon allemaal freaks hoor, een normale mens ziet amper een verschil tussen een gallardo en een murcielago terwijl dat in mijn ogen 2 totaal verschillende auto's zijn, mijn vrienden zouden zeggen dat de kleur verschilt ofzo
                Das idd waar, maar als spotter vind ik toch dat je zoiets moet zien!!

Comment

• Nice rims !

Comment

• wow, mooie murcie !!

Comment

Nja... Mijn vrienden weten dat ik nogal nen grote Lambo-fan ben en dan is't altijd van: "kheb ne Lambo gezien' 'ah...welke?' 'Awel zo'n rode...'

Comment

Eerst was er hier ook iemand op het forum die 't verschil tussen een Muriélago en een Gallardo niet wist, dus kun je nagaan hoe moeilijk het is voor een niet/gematigd-autoliefhebber.
                        Altijd als m'n moeder, brier, een vriend of iemand anders iets gespot denkt te hebben kan ik er echt niet tegen als ik er niet achter kom wat het was. "Had ie ronde achterlichten? Lang? Grote grill? etc." Mensen kunnen best ziek van mij worden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
                          Hallo , toffe topic , net geregistreerd .

Heb niet alle 140 pagina's gelezen maar heb mss nog wel enkele foto's die nog niet gepasserd zijn .

De Lamborghini QVX , is een race model met een motor uit een countach ( dus in grote lijnen dezelfde die nu in de Murci ligt ) en leverde fabruik uit 700 pk .
                          tiens kende ik nog niet, weer iets bijgeleerd dus
                          design is wel bijna exact 't zelfde als van een Porsche 962

Comment

• Dat van die Porsche weet ik niet , maar heb er nog van F1 ook die zijn van het "Chrysler Tijdperk"
                            Ben al een Lamborghini enthousiast van mijn 10 jaar . De Countach zat in zijn eindjaren en de 25th Anniversary was net of ging net uitkomen . De Countach was natuurlijk ook de eerste Lambo waar er een poster van in men kamer hing .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Patrick A Bekijk Berichten
                              Dat van die Porsche weet ik niet , maar heb er nog van F1 ook die zijn van het "Chrysler Tijdperk"
                              Ben al een Lamborghini enthousiast van mijn 10 jaar . De Countach zat in zijn eindjaren en de 25th Anniversary was net of ging net uitkomen . De Countach was natuurlijk ook de eerste Lambo waar er een poster van in men kamer hing .
                              die F1's ken ik kben ook altijd wel een Countachfanaat geweest behalve van de 25th anniversary eigenlijk...

Comment

• Zonder nummerplaat vanvoor , jammer dat het in ons Belgenland niet mag
                                Last edited by ; 13/08/2007, 14:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  die F1's ken ik kben ook altijd wel een Countachfanaat geweest behalve van de 25th anniversary eigenlijk...

Denk dat de meeste de 25th wat minder vinden , alhoewel het wel de beste Countach is die je kan kopen , "alle" bugs zijn eruit meer vermogen enz ... in sommige kleuren valt hij heel goed mee .

Nog wat F1 pics voor degene die ze niet kennen .
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Mooiste Lambo aller tijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                      Mooiste Lambo aller tijden

En de duurste , de Miura SV in topconditie kan tegenwoordig tot 1,5 miljoen dollar kosten .

De enige originele Miura roadster was de eerste die het miljoen dollar haalde .
                                      De Miura ZN75
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Heerlijk met die zwarte countach erbij

Comment

Working...
                                        X