Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAMBORGHINI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb het geluk gehad van ze allemaal te zien rijden op de expressweg in brugge. Er naast gestaan voor de lichten. Wat fotos met de gsm getrokken, maar niet zo heel duidelijk. De gallardo was fenomenaal... Al rijdend in het echt is hij NOG indrukwekkender.. Ze waren onder begeleiding van enkele motards en er reed een hummer voor met chrome velgen..
    Wat was me dat een belevenis

Comment

• Kan ik aannemen, moet een geweldig zicht zijn

Comment

• Hummer

Dit was de Hummer.............

Comment

• Lekkere velgen!, heb er al een aantal geziem met lekkere velgen, maar ,nog nooit zo'n grote

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQCJAjkSVTYcWcP!VvYuP2Dy2Jxf*RRZs2IRSQbVptIowib1m HtACYy5wThkWps*Yxjn1wtxW3TuqgrccDspXnSLXDxf!4d8GQD 8KUQwA8s/HPIM0837.JPG?dc=4675499660078818630[/img]

GTR
              2008 Opel Corsa 1.7CDTI
              2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQD5AjQSPzUcWcP!VvYuP0LA0T*effOSvppOzXMV9gTJRnydU brMOtMJzQL!8PyBqvPiuVQRMKU4MOoAUadfzCiqeLM3hvipd!9 DgziSKPg/HPIM0850.JPG?dc=4675499500189884987[/img]
                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik heb ergens op mijn computer een pic van een appelgroenzeeblauwe Lambo Murciélago mar ik vind hem niet meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                    Ik heb ergens op mijn computer een pic van een appelgroenzeeblauwe Lambo Murciélago mar ik vind hem niet meer
                    Hmm, daar heb ik er genoeg van

Kijk hier maar eens enkele pagina's terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                      Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                      Ik heb ergens op mijn computer een pic van een appelgroenzeeblauwe Lambo Murciélago mar ik vind hem niet meer
                      Hmm, daar heb ik er genoeg van

Kijk hier maar eens enkele pagina's terug
                      Ik heb hme deze zomer getrokken in het automuseum in brussel.

Comment

• Ow, in dat geval

Dan is het toch een 40th anniversary

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                          [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQCJAjkSVTYcWcP!VvYuP2Dy2Jxf*RRZs2IRSQbVptIowib1m HtACYy5wThkWps*Yxjn1wtxW3TuqgrccDspXnSLXDxf!4d8GQD 8KUQwA8s/HPIM0837.JPG?dc=4675499660078818630[/img]

GTR
                          Nop,de GT !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQCJAjkSVTYcWcP!VvYuP2Dy2Jxf*RRZs2IRSQbVptIowib1m HtACYy5wThkWps*Yxjn1wtxW3TuqgrccDspXnSLXDxf!4d8GQD 8KUQwA8s/HPIM0837.JPG?dc=4675499660078818630[/img]

GTR
                            Nop,de GT !
                            Er staat nochtans een "R" bij hoor.
                            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• "R" is de echte race versie voor het circuit, de GT is de afgeleide straatversie

Comment

• Ja ?
                                Toch bestaat er een GTR-straatversie hoor,als is het eigenlijk niet meer dan een homologatiemodel voor de raceversie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                  Ja ?
                                  Toch bestaat er een GTR-straatversie hoor,als is het eigenlijk niet meer dan een homologatiemodel voor de raceversie.
                                  De GTR straatversie is de GT, slechts 80 exemplaren van gebouwd, enkel voor europa
                                  Van de GTR zijn er 40 gebouwd, maar die waren niet straat legaal

Comment

• Nou,toch ben ik zeker dat er én een GT én een GTR-straatversie bestaat:

Nuja,ieders denkt het zijne hé

Comment

• Dodgie heeft gelijk

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        Ja ?
                                        De GTR straatversie is de GT, slechts 80 exemplaren van gebouwd, enkel voor europa
                                        Tiens, en vorig jaar deed er een GTR mee aan de Supercar rally

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke
                                          Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                          Ja ?
                                          Tiens, en vorig jaar deed er een GTR mee aan de Supercar rally
                                          Mja, blijkbaar zat ik toch mis...hoewel er reclame hangt op die GTR's...

Comment

Working...
                                          X