Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    BMW 750i

Ik vind de 7 toch iets speciaals...

Schitterende kleur overigens!

Comment

• Knapste wagen ooit! (mss met eenkorreltje zout, maar ik denk van niet)

Comment

• Huuuuuuuuuge

Comment

• Smaken kunnen serieus verschillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Knapste wagen ooit! (mss met eenkorreltje zout, maar ik denk van niet)
            Volledig niet mee eens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Smaken kunnen serieus verschillen
              Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
              Volledig niet mee eens!
              Thx!

Comment

• Jij hebt de slechtste smaak ooit!
                Afgrijselijk vind ik persoonlijk.

Comment

• *maakt een toeter met de handen*

HELP HELP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten

Knapste wagen ooit! (mss met eenkorreltje zout, maar ik denk van niet)

Comment

• Gisteren een zilvere BMW Z8 gezien. Wat een wagen
                      Wat was de nieuwprijs van zo een?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                          Gisteren een zilvere BMW Z8 gezien. Wat een wagen
                          Wat was de nieuwprijs van zo een?
                          ik dacht toen rond de 4miljoen bef?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                            ik dacht toen rond de 4miljoen bef?
                            ook mijn gedacht
                            2015 BMW F11 520dA
                            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                Dit is extreem vet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Dit is extreem vet.
                                  Vet misschien, mooi neen. Proporties kloppen niet meer imo.

Die 750i van hierboven daarentegen... samen met Monaco Blue de knapste kleur voor een 7.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    Dit is extreem vet.
                                    Erover...

Comment

• Das gemaan cool.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        4.6iS is quasi niet sneller als een 4.4i, IRL getest.
                                        't Is te zien.

De 286pk 4.4i was toch een halve klasse trager, hoor. De latere versie met 320pk was maar een klein tikkie trager dan de 4.6is, da's waar. Maar die had dan weer de 4.8is om tegen te concurreren, en die was dan weerom een halve klasse sneller.

Ze rijden gewoon duidelijk anders. Een 4.#is is zoveel alerter, reageert gewoon heftiger op 't gaspedaal, is veel meer een beest, daar waar de 4.4i-modellen eerder een cruise-karakter hebben. Het verschil in sound is bovendien ook enorm.

Sowieso moet je al een heel pak pk's meer hebben om echt een groot verschil te kunnen maken. Een 535d b.v. rijdt maar zéér zachtjes weg van een 530d, allebei plankgas gereden. En toch is zo'n 535d een heeel pak sneller en krachtiger.
                                        Last edited by ; 05/05/2008, 14:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Hey,

Ik ga volgende week mijn bestelling voor mijn nieuwe X5 bevestigen en heb al beslist om voor de style 239 velgen te gaan in 21 inch in plaats van de gewone 20 inch velgen van het sportpakket (je ziet ze tegenwoordig al teveel rijden).

Maar ik heb ook een spacegrau X5 gezien met het aerodynamicapakket (niet M-sportpakket) en vond dat wel de max...

Voor mezelf ging ik een saphirzwarte nemen en vroeg me af of hier iemand foto's heeft van een zwarte met het aerodynamicapakket.

Wat zouden jullie kiezen: saphirzwart of spacegrau (ik weet het kwestie van smaak, maar ik ben een luisterend oor)...
                                          Ik heb van de week één gezien in spacegrau met aerodynamicapakket en dat was echt subliem. Normaal gezien ben ik ook meer voor zwart maar op de nieuwe X5 is dat spacegrau echt geweldig.

Comment

Working...
                                          X