Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Awel toerke, tracht zeker eens een cabrioritje te versieren met dit schitterende weer, je zal niet meer twijfelen!! Met zo'n CC heb je enkel de voordelen van een cab, de nadelen ben je kwijt door het metalen dak. Hoewel ik een stoffen kap toch nog net iets knapper vind.
Awel toerke, tracht zeker eens een cabrioritje te versieren met dit schitterende weer, je zal niet meer twijfelen!! Met zo'n CC heb je enkel de voordelen van een cab, de nadelen ben je kwijt door het metalen dak. Hoewel ik een stoffen kap toch nog net iets knapper vind.
ik heb vorige week met een E46 M3 cabrio gereden ames
damn ik was verliefd op da spel , kap naar beneden en die ronk was echt
een cabrio en een break ..
iets die nooit in mijn huis zou komen , en kijk ik droom van een E46 M3 cabrio en een nieuwe 5serie in break uitvoering ( nieuw model 2010)
ik heb vorige week met een E46 M3 cabrio gereden ames
damn ik was verliefd op da spel , kap naar beneden en die ronk was echt
een cabrio en een break ..
iets die nooit in mijn huis zou komen , en kijk ik droom van een E46 M3 cabrio en een nieuwe 5serie in break uitvoering ( nieuw model 2010)
Tja, mensen veranderen he!
Ik zei altijd nooit een VW, maar een Scirocco zou ik wel zien zitten
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vanmorgen m'n eerste X6 in het wild gespot, na deze als concept in Frankfurt en als nieuw model in Genève gezien te hebben. ERachter gereden vanaf Gent tot St Niklaas.
Eerste indrukken in het straatbeeld:
- Breed! De auto is achteraan iets breder, en oh boy dat merk je! En dan die enorm grote en brede sloefen eronder
- Vooraan lijkt hij vrij hard op de X5, mistlichten kwamen wat raar over.
- Zeer groot. Ondanks zijn aflopend dak lijkt hij immens hoog, hij leek dan ook minstens 2x zo groot als die Grande Punto die naast hem reed.
Kortom, nog niet m'n lieveling, misschien wordt het dat ooit wel, maar momenteel kies ik nog steeds voor de X5. Zeer imposant wel, en vooral zeer stoer. Deze auto dwingt toch wel wat respect af, leek 'king of the road' te zijn.
Ik denk dat er hier op het forum iemand zeer content zal zijn met zijn aankoop.
Snuit van de cabrio is zo veel knapper dan de sedan, srry toerke
Vind ik ook!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment