Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar als ik dan toch moet kiezen ...

een 335i

Comment

• Awel toerke, tracht zeker eens een cabrioritje te versieren met dit schitterende weer, je zal niet meer twijfelen!! Met zo'n CC heb je enkel de voordelen van een cab, de nadelen ben je kwijt door het metalen dak. Hoewel ik een stoffen kap toch nog net iets knapper vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Leuke foto om eens fatsoenlijk het verschil te zien in snuit!

ja he

en de cabrio hangt precies ook veel lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
          Awel toerke, tracht zeker eens een cabrioritje te versieren met dit schitterende weer, je zal niet meer twijfelen!! Met zo'n CC heb je enkel de voordelen van een cab, de nadelen ben je kwijt door het metalen dak. Hoewel ik een stoffen kap toch nog net iets knapper vind.
          ik heb vorige week met een E46 M3 cabrio gereden ames
          damn ik was verliefd op da spel , kap naar beneden en die ronk was echt

een cabrio en een break ..

iets die nooit in mijn huis zou komen , en kijk ik droom van een E46 M3 cabrio en een nieuwe 5serie in break uitvoering ( nieuw model 2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            ik heb vorige week met een E46 M3 cabrio gereden ames
            damn ik was verliefd op da spel , kap naar beneden en die ronk was echt

een cabrio en een break ..

iets die nooit in mijn huis zou komen , en kijk ik droom van een E46 M3 cabrio en een nieuwe 5serie in break uitvoering ( nieuw model 2010)
            Tja, mensen veranderen he!

Ik zei altijd nooit een VW, maar een Scirocco zou ik wel zien zitten
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vraagje: is het zinvol in de 330ci 98 ipv 95 te gooien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                Vraagje: is het zinvol in de 330ci 98 ipv 95 te gooien?
                Waarom wel niet?

Prestatie zal heel lichtjes erop vooruit gaan, maar dat is 't dan ook...
                Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

is beter voor de motor.
                  of het de meerprijs waard is moet je zelf uitmaken

Comment

Over wat gaat het hier? Windows?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                      Over wat gaat het hier? Windows?
                      Leftlane vraagt met welk soort benzine hij de BMW cabrio best voltankt; benzine met octaangehalte 95 of 98

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Leftlane vraagt met welk soort benzine hij de BMW cabrio best voltankt; benzine met octaangehalte 95 of 98
                        Ik denk dat hij dat wel door had hoor.

@ M3 is the best:
                        Zalige understatement car!
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                          Ik denk dat hij dat wel door had hoor.
                          Neen hoor, ik dacht echt dat het om een of ander softwaresysteem ging, verkrijgbaar op de 330.
                          Wss had ik weer veel te snel gereplyed
                          Last edited by ; 09/05/2008, 19:33.

Comment

Neen hoor, ik dacht echt dat het om een of ander softwaresysteem ging, verkrijgbaar op de 330.
                            OK, nu geloof ik u.

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vanmorgen m'n eerste X6 in het wild gespot, na deze als concept in Frankfurt en als nieuw model in Genève gezien te hebben. ERachter gereden vanaf Gent tot St Niklaas.

Eerste indrukken in het straatbeeld:

- Breed! De auto is achteraan iets breder, en oh boy dat merk je! En dan die enorm grote en brede sloefen eronder
                              - Vooraan lijkt hij vrij hard op de X5, mistlichten kwamen wat raar over.
                              - Zeer groot. Ondanks zijn aflopend dak lijkt hij immens hoog, hij leek dan ook minstens 2x zo groot als die Grande Punto die naast hem reed.

Kortom, nog niet m'n lieveling, misschien wordt het dat ooit wel, maar momenteel kies ik nog steeds voor de X5. Zeer imposant wel, en vooral zeer stoer. Deze auto dwingt toch wel wat respect af, leek 'king of the road' te zijn.

Ik denk dat er hier op het forum iemand zeer content zal zijn met zijn aankoop.

Comment

• In de week weer een BMW Z8 gezien, een zilvere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                  dit zou niet misstaan voor mijn deur

Snuit van de cabrio is zo veel knapper dan de sedan, srry toerke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Snuit van de cabrio is zo veel knapper dan de sedan, srry toerke
                                    Vind ik ook!
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Heerlijk mooi! Tof ook dat BMW een verschillende klemtoon legt op de E9x, dat heb je niet bij de A4/5...

Mooie cab!en uiteraard schitterende berline!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        Vanmorgen m'n eerste X6 in het wild gespot,

Ik denk dat er hier op het forum iemand zeer content zal zijn met zijn aankoop.
                                        Wie is dit?

Comment

Wie is dit?
                                          RL .

Comment

Working...
                                          X