Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
    Misschien kan je vergelijken met de E60 van mij:

Versie met Adaptive Headlights, moter aan.

R-M
    Dikke nummerplaat !!

Comment

• Weet er iemand foto's van een E91 in het individual moonstone metallic met M-pack staan?
      Last edited by davy; 16/05/2008, 17:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Dit zijn echt béééreknappe velgen.

Daarom vind ik BMWMB's 530d ook héél erg geslaagd.
        Hé die velgen hadden wij ook onder onze vorige 5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Weet er iemand foto's van een E91 in het individual moonstone metallic met M-pack staan?
          Dat is wat je noemt een specialeke ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Daarom vind ik BMWMB's 530d ook héél erg geslaagd.
            Thanks...
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten

Nu ik dit zie moet ik net aan iets denken. Waarom hebben X5'en met die andere houtafwerking (tintje lichter/bruiner) toch de versnellingspook van dit hout?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                Nu ik dit zie moet ik net aan iets denken. Waarom hebben X5'en met die andere houtafwerking (tintje lichter/bruiner) toch de versnellingspook van dit hout?
                Pic? Nog nooit gezien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Pic? Nog nooit gezien...

Hier is het wel niet zo goed op te zien heb ik de indruk...

Enfin, dat hout dus, maar met de pook van die hierboven -> trekt op de ballen.

Comment

• Nu ik zo verder kijk op mobile.de vind ik bijna nergens anders zo'n verschil, of het valt toch niet zo fel op.
                    Bij mijn schoonvader is het echt een totaal andere houtsoort op de pook

Fabrieksfout?

Comment

Hier is het wel niet zo goed op te zien heb ik de indruk...

Enfin, dat hout dus, maar met de pook van die hierboven -> trekt op de ballen.
                      Dat hout is inderdaad echt lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                        Dat hout is inderdaad echt lelijk!
                        Leer lezen, het gaat niet over het hout, maar over het feit dat er 2 verschillende soorten door elkaar gebruikt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
                          Dikke nummerplaat !!

Trek zo maar geen smoel, ik had ook jouw IQ erop kunnen zetten, echter, wat dan gedaan met de vrijgekomen ruimte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                            Trek zo maar geen smoel, ik had ook jouw IQ erop kunnen zetten, echter, wat dan gedaan met de vrijgekomen ruimte?

Comment

• Tis weer raak

Comment

• Comment

• ZALUG Racing-M

Comment

Leer lezen, het gaat niet over het hout, maar over het feit dat er 2 verschillende soorten door elkaar gebruikt worden.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten

ma fak

Comment

• Trek zo maar geen smoel, ik had ook jouw IQ erop kunnen zetten, echter, wat dan gedaan met de vrijgekomen ruimte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        ma fak
                                        Wil er iemand mij oprapen, ik geraak niet meer recht

Comment

• Nu is dat houtprobleem wel nog niet opgelost eh
                                          Is dat nu daadwerkelijk een fabrieksfout, of hebben ze gewoon bij de laatste facelifts van de X5 gewoon knuppels gebruikt van een ander houtsoort ofzo?
                                          Ben het ondertussen al op meerdere advertenties tegengekomen, maar de foto's zijn dan te onduidelijk om het met zekerheid te kunnen zeggen.

Comment

Working...
                                          X