Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit zijn echt béééreknappe velgen.
Daarom vind ik BMWMB's 530d ook héél erg geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenWeet er iemand foto's van een E91 in het individual moonstone metallic met M-pack staan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Daarom vind ik BMWMB's 530d ook héél erg geslaagd.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNu ik dit zie moet ik net aan iets denken. Waarom hebben X5'en met die andere houtafwerking (tintje lichter/bruiner) toch de versnellingspook van dit hout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenPic? Nog nooit gezien...
Hier is het wel niet zo goed op te zien heb ik de indruk...
Enfin, dat hout dus, maar met de pook van die hierboven -> trekt op de ballen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Hier is het wel niet zo goed op te zien heb ik de indruk...
Enfin, dat hout dus, maar met de pook van die hierboven -> trekt op de ballen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDat hout is inderdaad echt lelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDikke nummerplaat !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenTrek zo maar geen smoel, ik had ook jouw IQ erop kunnen zetten, echter, wat dan gedaan met de vrijgekomen ruimte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenLeer lezen, het gaat niet over het hout, maar over het feit dat er 2 verschillende soorten door elkaar gebruikt worden.Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenTrek zo maar geen smoel, ik had ook jouw IQ erop kunnen zetten, echter, wat dan gedaan met de vrijgekomen ruimte?
ma fak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenma fak
Comment
-
Nu is dat houtprobleem wel nog niet opgelost eh
Is dat nu daadwerkelijk een fabrieksfout, of hebben ze gewoon bij de laatste facelifts van de X5 gewoon knuppels gebruikt van een ander houtsoort ofzo?
Ben het ondertussen al op meerdere advertenties tegengekomen, maar de foto's zijn dan te onduidelijk om het met zekerheid te kunnen zeggen.
Comment
Comment