Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik weet niet of deze foto hier hoort, maar deze bmw 25/3 die ik gisteren irl zag écht om te stelen. De eigenaar heeft de volledige restauratie zelf gedaan en ik moet zeggen: mijn mond viel open! Zo'n mooie tuf... showroom-staat, écht genieten:
Btw, moter heeft 50 kilometer op de teller. Volledige revisie.
Grtz
R-M
Ps: Mag verwijderd/verplaatst worden indien nodig.
"Bandenpech komt heden ten dage zeer zelden voor. Moch u evenwel toch eens pech krijgen, rijd dan de wagen op een rustige manier uit de verkeersstroom, en zet hem op de handrem. Vergeet u alstublieft niet de waarschuwingsknipperlichtinstallatie (cool woord voor scrabble ) in werking te stellen en de gevarendriehoek en/of de pechlamp op voldoende grote afstand van de wagen te plaatsen"
zalig, precies alsof er toen enkel debielen rondliepen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
"Bandenpech komt heden ten dage zeer zelden voor. Moch u evenwel toch eens pech krijgen, rijd dan de wagen op een rustige manier uit de verkeersstroom, en zet hem op de handrem. Vergeet u alstublieft niet de waarschuwingsknipperlichtinstallatie (cool woord voor scrabble ) in werking te stellen en de gevarendriehoek en/of de pechlamp op voldoende grote afstand van de wagen te plaatsen"
zalig, precies alsof er toen enkel debielen rondliepen
Deze avond met een 116i meegereden, als die gewoon draait, is dat toch juist een diesel.. bij het optrekken niet, maar als je in (heel) lage toeren rijd, of gewoon gas geeft,..
Kben gewoon van altijd met een E60 520i (mee) te rijden, en das een 6-in-lijn, dus die draaien veel stiller, maar toch..
Geef mij toch maar zeker een 6cilinder in de 5, dan die 4 cilinder in de 1.Juist nog een toerke gaan doen op binnenbaantjes met het raampje open, en vol gas in de bochtjes in een liefst niet te hoge versnelling
vraagje; kans bestaat dat ik een e91 318d touring van een collega overneem (vrij recente wagen nummerplaat is XZ.... ).
alle details moet ik nog krijgen; het is alleszins een efficient dynamics met business line en sportzetels (nog iets ?), kleur monacoblauw (denk ik toch).
1° aangezien het een efficient dynamics is, mag ik aannemen dat het al de 318d met 136/143 pk is
2° heb ook begrepen dat je op de navi business / radio een ipod kan aansluiten maar niet via de radio bedienen. daar zou ik graag iets aan doen, ttz, wél bediening ipod via factory radio.
welke workaround zou je aanraden (geen fm transmitter dink), dension gateway, orig bmw accessoire, other ?
Comment