Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Bummer, hopelijk krijgen ze het snel gefixt.

Gisteren hier in Leuven een Duitser met een 7-reeks Hydrogen gezien met het opschrift "Clean Power" ofzo. Ligt er in die Hydrogen de V12 van BMW?
    Is een collega van m'n vader die daar nu mee rondrijdt, ze zijn die aan 't testen bij het Europees Parlement

Comment

• Ik weet niet of deze foto hier hoort, maar deze bmw 25/3 die ik gisteren irl zag écht om te stelen. De eigenaar heeft de volledige restauratie zelf gedaan en ik moet zeggen: mijn mond viel open! Zo'n mooie tuf... showroom-staat, écht genieten:
      Btw, moter heeft 50 kilometer op de teller. Volledige revisie.

Grtz

R-M

Ps: Mag verwijderd/verplaatst worden indien nodig.
      Last edited by ; 29/05/2008, 19:46.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
          Is een collega van m'n vader die daar nu mee rondrijdt, ze zijn die aan 't testen bij het Europees Parlement
          Ik wist niet dat je waterstof kon tanken in België?

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Is het mogelijk dat een 730i uit 1993, een 8-cilinder heeft, ipv 6 ?

Comment

• Jazeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                  Is het mogelijk dat een 730i uit 1993, een 8-cilinder heeft, ipv 6 ?
                  Je had die in 2 versie's, denk ik

Comment

• Idd, perfect mogelijk dus.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                        Is het mogelijk dat een 730i uit 1993, een 8-cilinder heeft, ipv 6 ?
                        Jep. Ook de e34 530i was verkrijgbaar in V8

Comment

• Inderdaad, in de 730i en de 735i
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten

Beauty

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                            Beast

Comment

• Uit een handleiding van 1978

"Bandenpech komt heden ten dage zeer zelden voor. Moch u evenwel toch eens pech krijgen, rijd dan de wagen op een rustige manier uit de verkeersstroom, en zet hem op de handrem. Vergeet u alstublieft niet de waarschuwingsknipperlichtinstallatie (cool woord voor scrabble ) in werking te stellen en de gevarendriehoek en/of de pechlamp op voldoende grote afstand van de wagen te plaatsen"

zalig, precies alsof er toen enkel debielen rondliepen
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Uiteraard, wie koopt anders een BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                  Uit een handleiding van 1978

"Bandenpech komt heden ten dage zeer zelden voor. Moch u evenwel toch eens pech krijgen, rijd dan de wagen op een rustige manier uit de verkeersstroom, en zet hem op de handrem. Vergeet u alstublieft niet de waarschuwingsknipperlichtinstallatie (cool woord voor scrabble ) in werking te stellen en de gevarendriehoek en/of de pechlamp op voldoende grote afstand van de wagen te plaatsen"

Zat er een pechlamp in je 6? Wat is dat?

Comment

• Deze avond met een 116i meegereden, als die gewoon draait, is dat toch juist een diesel.. bij het optrekken niet, maar als je in (heel) lage toeren rijd, of gewoon gas geeft,..
                                    Kben gewoon van altijd met een E60 520i (mee) te rijden, en das een 6-in-lijn, dus die draaien veel stiller, maar toch..

Geef mij toch maar zeker een 6cilinder in de 5, dan die 4 cilinder in de 1.Juist nog een toerke gaan doen op binnenbaantjes met het raampje open, en vol gas in de bochtjes in een liefst niet te hoge versnelling

Comment

• vraagje; kans bestaat dat ik een e91 318d touring van een collega overneem (vrij recente wagen nummerplaat is XZ.... ).
                                      alle details moet ik nog krijgen; het is alleszins een efficient dynamics met business line en sportzetels (nog iets ?), kleur monacoblauw (denk ik toch).

1° aangezien het een efficient dynamics is, mag ik aannemen dat het al de 318d met 136/143 pk is
                                      2° heb ook begrepen dat je op de navi business / radio een ipod kan aansluiten maar niet via de radio bedienen. daar zou ik graag iets aan doen, ttz, wél bediening ipod via factory radio.
                                      welke workaround zou je aanraden (geen fm transmitter dink), dension gateway, orig bmw accessoire, other ?

thx en waarschijnlijk tot nog is
                                      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Dat heb je als je bijna 100K per jaar rijdt
                                        Dat hangt toch serieus in de weg? Die stijl dat daar zit stoort mij soms al, en hier zitten er dan nog es stickers naast

Comment

• Is er iemand op het forum die met zo'n lemon interior rijdt? Zoja, is dat moeilijk te onderhouden of valt dat nog mee?

Comment

Working...
                                          X