Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Als dit trouwens geen bmw liefde is.
    De koffie die je bestelt bij de dealer in Köln:

Wel origineel vind ik
    Zaaaaalig!

Comment

• Comment

• Hehe, ik ben die advertenties gisteren ook toevallig tegengekomen. 'k Moet daar een bespreking over doen voor school.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          Hehe, ik ben die advertenties gisteren ook toevallig tegengekomen. 'k Moet daar een bespreking over doen voor school.
          Over BMW en Audi, reclame in't algemeen of precies dit soort reclames?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten

Ajaj, slechte zet van BMW ... beetje kinderachtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
              Ajaj, slechte zet van BMW ... beetje kinderachtig
              Het is van allebei nogal kinderachtig. Je hoort sowieso je concurrenten niet publiekelijk aan te vallen, en al helemaal niet in een reclameboodschap.
              Just my two cents.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• dwaze vraag, maar zijn deze reclames echt door Audi en BMW gemaakt?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  dwaze vraag, maar zijn deze reclames echt door Audi en BMW gemaakt?
                  Ik hoop van niet, maar ik vrees ervoor

Comment

• Vandaag mijn eerste X6 gezien. Op foto vond ik hem maar lelijk en buiten proportie, in het echt vind ik hem

Echt een knappe wagen, I like

Ook nog dit interieur in een 5 reeks:

Wss niks speciaals maar ik had het nog nooit gezien. Best 'apart'...

Comment

• Ben vorige week ook eentje tegen gekomen int wild.

Staat lekker arrogant geparkeerd

Comment

• wat is het verschil tussen de M52B25 en de M54B25? Want ik zie dat die net dezelfde slag/boring/vermogen hebben....??

En de E36 325i Sedan/Coupe/Cabrio hebben een M50B25 blok, de Touring alleen M52B25 blok?

Of is die info verkeerd?

Kan iemand daar wat uitleg over geven? gTa misschien...?

edit: is er wel ooit een 325i touring gemaakt in de E36? Volgens wiki wel, maar toch vind ik er geen terug....
                        Last edited by ; 07/06/2008, 18:01.

Comment

• Net op deze site gebotst: http://images.google.be/imgres?imgur...BE244%26sa%3DN
                          Leuk om eens te bekijken.
                          Nooit geweten dat er een shooting brake concept van de Z1 was trouwens.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zoals je in bovenstaande link allicht al kon merken, was ik in feite op zoek naar een leuke foto van een Z1. Nu vind ik dat die wagen pas knap is in het groen. In principe heb ik het helemaal niet voor groen, maar op een Z1 past het wonderwel.
                            Vroeger was er iemand in mijn buurt met zo'n groene Z1. Dat zal er allicht ook mee te maken hebben.
                            Feit is dat ik hem zelfs in het zwart of rood niet echt mooi vind.

Dit is de mooiste foto die ik vond, dus dat valt tegen:

120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind zo een Z1 in't rood anders ook wel heel mooi zunne.
                              Vooral het systeem van de deuren is echt knap, ze moeten echter wel altijd proper zijn, of je heb gegarandeerd krassen op je lak!
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Ik vind zo een Z1 in't rood anders ook wel heel mooi zunne.
                                Vooral het systeem van de deuren is echt knap, ze moeten echter wel altijd proper zijn, of je heb gegarandeerd krassen op je lak!
                                De deuren nooit IRL zien "open" of "toe" gaan. Wel op TV.

Wat kostte een Z1 destijds ook weer? Ik dacht ongeveer twee miljoen oude Belgische (50.000 € dus). Alleszins heel veel voor wat het maar was.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik wil hoe langer hoe meer een auto in een echt kleurtje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    Individual M.

Jammer, zo kom je er waarschijnlijk geen tweede tegen. Zowat de knapste E36 Touring die ik al gezien heb.

Comment

• Ik vind zo'n Z1 nog altijd een zalige auto. Die deuren zijn echt uniek, al blijft het nog een krachttoer om eruit te geraken.

Jammer dat er niet meer power onder de motorkap zit, maar het onderstel maakt veel goed.

Als ik ooit de kans krijg om eentje in goede conditie op de kop te tikken...
                                      *dream on*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                        Als dit trouwens geen bmw liefde is.
                                        De koffie die je bestelt bij de dealer in Köln:

Wel origineel vind ik
                                        voor mij zo ne koffie, FANTASTISCH gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                          wat is het verschil tussen de M52B25 en de M54B25? Want ik zie dat die net dezelfde slag/boring/vermogen hebben....??

En de E36 325i Sedan/Coupe/Cabrio hebben een M50B25 blok, de Touring alleen M52B25 blok?

Of is die info verkeerd?

Kan iemand daar wat uitleg over geven? gTa misschien...?

edit: is er wel ooit een 325i touring gemaakt in de E36? Volgens wiki wel, maar toch vind ik er geen terug....
                                          M50B25 is de x25i
                                          M52B25 is de x23i
                                          M54B25 is die van de x25i met dubbele vanos

De M52TUB25 is ook een dubbele vanos-blok, maar stond bekend als x23i dus

Comment

Working...
                                          X