Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is van allebei nogal kinderachtig. Je hoort sowieso je concurrenten niet publiekelijk aan te vallen, en al helemaal niet in een reclameboodschap.
Just my two cents.
Zoals je in bovenstaande link allicht al kon merken, was ik in feite op zoek naar een leuke foto van een Z1. Nu vind ik dat die wagen pas knap is in het groen. In principe heb ik het helemaal niet voor groen, maar op een Z1 past het wonderwel.
Vroeger was er iemand in mijn buurt met zo'n groene Z1. Dat zal er allicht ook mee te maken hebben.
Feit is dat ik hem zelfs in het zwart of rood niet echt mooi vind.
Dit is de mooiste foto die ik vond, dus dat valt tegen:
Ik vind zo een Z1 in't rood anders ook wel heel mooi zunne.
Vooral het systeem van de deuren is echt knap, ze moeten echter wel altijd proper zijn, of je heb gegarandeerd krassen op je lak!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik vind zo een Z1 in't rood anders ook wel heel mooi zunne.
Vooral het systeem van de deuren is echt knap, ze moeten echter wel altijd proper zijn, of je heb gegarandeerd krassen op je lak!
De deuren nooit IRL zien "open" of "toe" gaan. Wel op TV.
Wat kostte een Z1 destijds ook weer? Ik dacht ongeveer twee miljoen oude Belgische (50.000 € dus). Alleszins heel veel voor wat het maar was.
Comment