Meer foto's van die Benz please.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk BerichtenGeen idee waar te plaatsen, maar hier leek me dat het beste...
Die dakdrager maakt het af!
Wat een geniale foto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenDégoutant!
Comment
-
Probleem: We gaan deze zomer naar de Côte d'Azur met een E91 318d. We gaan ginder geregeld mtb'en dus nemen we 2 MTB's mee, vraag is of die 2 fietsen op het dak geraken samen met de dakkoffer.
Indien het niet past kunnen we hem nog altijd achteraan hangen maar dat vonden we nogal lastig omdat je dan de koffer niet openkrijgt.
Het is dus geen ramp als het niet kan, maar het zou handig zijn als het wel mogelijk is.
Aan de kenners het woord zou ik zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenProbleem: We gaan deze zomer naar de Côte d'Azur met een E91 318d. We gaan ginder geregeld mtb'en dus nemen we 2 MTB's mee, vraag is of die 2 fietsen op het dak geraken samen met de dakkoffer.
Indien het niet past kunnen we hem nog altijd achteraan hangen maar dat vonden we nogal lastig omdat je dan de koffer niet openkrijgt.
Het is dus geen ramp als het niet kan, maar het zou handig zijn als het wel mogelijk is.
Aan de kenners het woord zou ik zeggen.
En ik zou zeggen van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenWaarom? ik vind het precies nog vrij goed gedaan! Alleen jammer dat ze het dashboad ook niet aanpassen precies? 14.000 dollar voor alleen een bodykit. dus. Gaat dat ook op ne Z3 toevallig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenOmdat het dan geen originele Z8 is. Mijn pa wou ook een Mustang kopen maar dan de motor verkopen en er een andere inkeilen. Da's ronduit belachelijk!
waarom zou ie dat doen?
die bulderende V8 typeert de mustang.... dat er uit halen is heiligenschennis.
Een Z4 ombouwen naar een Z8 kan ik wél begrijpen (al zou ik het niet doen). Een Z8 heeft één van de mooiste koetswerken van de laatste decennia, en de dingen blijven vrij onbetaalbaar. Maar uiteraard, als liefhebber wringt het wel een beetje om een Z8 na te maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
waarom zou ie dat doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenTenzij er een dikker blok wordt ingemikt...
(oké, 6.3 AMG, maar buiten die)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWat is er dikker dan een amerikaanse V8?
(oké, 6.3 AMG, maar buiten die)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtensorry, neen. Die draait te regelmatig om in een Mustang te liggen.
Maar ie heeft wel de power die de amerikanen meestal missen.
En de sound
Shelby GT350 is niets tegen een ML 63 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
waarom zou ie dat doen?
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenVan een dikke Amerikaanse V8 naar een nog dikkere Amerikaanse V8, of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichten
V8 van de Viper ofzo?
Das nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenLigt daar dan een V8 in?
Das nieuw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrue.
Maar ie heeft wel de power die de amerikanen meestal missen.
En de sound
Shelby GT350 is niets tegen een ML 63 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenWeet er iemand waar je info kan vinden vanaf welke datum de nieuwe modeljaren geproduceerd worden van BMW?
Dus bvb wanneer het modeljaar 2009 start voor de verschillende modellen? Ik ben vooral op zoek naar die van de X5, want ik vermoed dat die van mij een MY2009 zal zijn, maar vind nergens bevestiging. Zou het willen vinden en niet vragen aan de dealer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenHoeveel bedraagt de inhoud? 320, 350 of 450l?
En ik zou zeggen van niet.
Comment
Comment