Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welk kleur is dit? Wel nog de maks infeite, ben niet zo voor dat chorme, maar in combinatie met dit kleur... Zijn interieur zag er ook leuke combo uit. Echt nog klassevol en eens een ander kleur dan dat we zoveel zien.
Ik las op de site 1 jaar geleden van BMW dat de 325i toen ( met de 2,5 liter motor ) in 6,9 naar 100 km/h ging, en nu met de gereduceerde 3 liter motor in 6,6 sec. En toch zijn de specs dezelfde qua PK en Nm,... hmmm??
Ik las op de site 1 jaar geleden van BMW dat de 325i toen ( met de 2,5 liter motor ) in 6,9 naar 100 km/h ging, en nu met de gereduceerde 3 liter motor in 6,6 sec. En toch zijn de specs dezelfde qua PK en Nm,... hmmm??
Heeft de 3 liter niet meer koppel?
vreemd wel, kan ook aan de versnellingsbak ofzo liggen
Professional mit 8,8-Zoll-Farbmonitor, Pfeil- und 3-D-Kartendarstellung, CD- und DVD-Laufwerk,
inkl. iDrive Controller, Favoritentasten, 2-Tuner-Empfang und MP3-Decoder
Zou dus moeten werken. Goed geschreven? Juiste CD's? ...
Op de M3 coupé is de chroom raamomlijsting weldegelijk te krijgen, alleen staat ze niet in onze optielijst. Gewoon de code van de chroom raamomlijsting toevoegen, en 'ie wordt zo geproduceerd. Alleen geen idee hoe een dealer hier dat zal catalogeren, als "Individual" met een vette meerprijs, of iets anders?
Comment