Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik moet olie bijvullen bij de 118i.

Iemand een idee welke olie dat precies moet zijn dat ik moet kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
      Ja, die heb ik.
      Dat moet lukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Ik moet olie bijvullen bij de 118i.

Dat staat normaal gezien in uw handleiding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          Ik moet olie bijvullen bij de 118i.

Kijk in je boekje, BMW schrijft 2 types van castrol voor als voorkeur, weet ze niet uit het hoofd

Comment

• Welk kleur is dit? Wel nog de maks infeite, ben niet zo voor dat chorme, maar in combinatie met dit kleur... Zijn interieur zag er ook leuke combo uit. Echt nog klassevol en eens een ander kleur dan dat we zoveel zien.

Comment

• Ik vind het ook de maks

Comment

• Wel jammer dat die foto's zo slecht zijn

Comment

• Ik las op de site 1 jaar geleden van BMW dat de 325i toen ( met de 2,5 liter motor ) in 6,9 naar 100 km/h ging, en nu met de gereduceerde 3 liter motor in 6,6 sec. En toch zijn de specs dezelfde qua PK en Nm,... hmmm??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                    Ik las op de site 1 jaar geleden van BMW dat de 325i toen ( met de 2,5 liter motor ) in 6,9 naar 100 km/h ging, en nu met de gereduceerde 3 liter motor in 6,6 sec. En toch zijn de specs dezelfde qua PK en Nm,... hmmm??
                    Betere powerband?

Comment

• kleur is amethyst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                        Ik las op de site 1 jaar geleden van BMW dat de 325i toen ( met de 2,5 liter motor ) in 6,9 naar 100 km/h ging, en nu met de gereduceerde 3 liter motor in 6,6 sec. En toch zijn de specs dezelfde qua PK en Nm,... hmmm??
                        Heeft de 3 liter niet meer koppel?

vreemd wel, kan ook aan de versnellingsbak ofzo liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Dat moet lukken

Lukt het bij jou ?

Comment

Lukt het bij jou ?
                            Nog nooit gebruikt...

Comment

Lukt het bij jou ?
                              Professional mit 8,8-Zoll-Farbmonitor, Pfeil- und 3-D-Kartendarstellung, CD- und DVD-Laufwerk,
                              inkl. iDrive Controller, Favoritentasten, 2-Tuner-Empfang und MP3-Decoder
                              Zou dus moeten werken. Goed geschreven? Juiste CD's? ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                Zou dus moeten werken. Goed geschreven? Juiste CD's? ...

'k zal nog eens proberen dan, merci hé

Comment

• Een maat van mij heeft in mei '08 zijn E92 M3 besteld.

Hij zou nu nog de optie: Chromé omranding (ramen) willen annuleren.

Kan dit nog?

Zijn garage BMW Tanghe BVBA is wel gesloten van 11 tot 29 Juli..

Comment

• Chromé raamomlijsting is standaard bij de E93 M3 en is bij de E92 niet te verkrijgen. Wel kan je voor beide modellen hoogglans shadowline bestellen...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Op de M3 coupé is de chroom raamomlijsting weldegelijk te krijgen, alleen staat ze niet in onze optielijst. Gewoon de code van de chroom raamomlijsting toevoegen, en 'ie wordt zo geproduceerd. Alleen geen idee hoe een dealer hier dat zal catalogeren, als "Individual" met een vette meerprijs, of iets anders?

Comment

• Wat is het verschil tussen Chromé raamomlijsting en hoogglans shadowline?

Hij heeft een witte besteld.

Dit is de chromé raamomlijsting veronderstel ik?

Last edited by ; 14/07/2008, 16:32.

Comment

• Chromé op de E93 M3 blinkt echt, en dat is niet het geval bij die hierboven.

Hoogglans shadowline is zwart blinkend.

Comment

Working...
                                          X