Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M3 offcource Hij kan hem inderdaad vrij goed bijhouden, maar zo'n automaat is toch echt niet gemaakt voor op circuit hoor, of je moet bijna een halve seconde wachten op de kick-down, of bijna een halve seconde bij het terugschakelen (om zo motorrem te creëren) doordat de paddles nogal traag reageren... Maar nontheless fantastische diesel hè.
    Last edited by ; 19/02/2008, 23:26.

Comment

• Eerste keer dat ik 't zeg ... die zilveren 135i ->

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Zou je dat wel doen jouw nieuwe wagen omruilen voor een 2de hands? Ik zou het niet doen, en gewoon wachten op de nieuwe 5 Serie(en terwijl verder kunnen doorsparen )

mijn E90 is ook van 2005 dus ook niet meer nieuw he ...
        we zullen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
          mijn E90 is ook van 2005 dus ook niet meer nieuw he ...
          we zullen zien
          Ja dat wel, maar die heb je nieuw gekocht, daarmee.

Ik zou persoonlijk wachten, gezien je model nog héél recent is en nog héél mooi is(zal btw altijd mooi blijven )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
            toerke, wacht even met je wagen te verkopen !

én koop je binnen x aantal tijd een jonge E92 M3 of een nieuwe 5 reeks ofzo.
            als ik bv maar een 7.000 tot max 9.000 € moet opleggen voor deze E60 verandert dit niks aan mijn plannen voor de toekomst he
            geld is niet weg he , de meerprijs die ik nu betaal voor deze E60 win ik toch gedeeltelijk terug bij de verkoop ervan binnen 2jaar ...(denk ik toch)

de nieuwe 5 is nog zeker 2jaar dus dan kan ik toch nog 2jaar genieten van deze E60 terwijl ik rustig een beetje bijspaar voor een nieuwe 5

Comment

• M'n schoonbroer z'n bikkelnieuwe E93 325i staat al in panne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                M'n schoonbroer z'n bikkelnieuwe E93 325i staat al in panne
                Oei what happened?
                Kan er iemand me trouwens zeggen of een E46 touring soms onverwacht uitbreekt?
                Had er nog een discussie over daarnet.

Comment

• Je moet al raar doen om die onverwacht uit te doen breken hoor

Behalve misschien heel extreme omstandigheden? Vertel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Oei what happened?
                    Kan er iemand me trouwens zeggen of een E46 touring soms onverwacht uitbreekt?
                    Had er nog een discussie over daarnet.
                    totaal immobiel... slaat soms aan om meteen weer uit te vallen, soms wil ie gewoon niet starten

Comment

• Brol mee wiel'n !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        Brol mee wiel'n !!
                        en hij was er zo fier op

Nederlanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                          Je moet al raar doen om die onverwacht uit te doen breken hoor

Behalve misschien heel extreme omstandigheden? Vertel?
                          Ah oke. Ik had een review van een E46 eigenaar gelezen die vond dat het "een gevaarlijke wagen is bij regenweer" en ik er is een kans(je) dat ik binnenkort met een E46 mag rondrijden, maar soms denken ze dat hij gevaarlijk is als het regent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Ah oke. Ik had een review van een E46 eigenaar gelezen die vond dat het "een gevaarlijke wagen is bij regenweer" en ik er is een kans(je) dat ik binnenkort met een E46 mag rondrijden, maar soms denken ze dat hij gevaarlijk is als het regent
                            gevaarlijk bij regenweer

pffff, ik krijg de mijne zelfs niet volledig rond bij regenweer

edith zegt dat ze den ESP afgezet heeft

Comment

• ist er nu nog geen DAB tuner die ik aan m'n aux kan hangen en via de stuurbediening kan bedieneeuhn???

edit: en waar ik ook de zenderinfo op m'n skermpie kan toveren

Comment

ist er nu nog geen DAB tuner die ik aan m'n aux kan hangen en via de stuurbediening kan bedieneeuhn???

edit: en waar ik ook de zenderinfo op m'n skermpie kan toveren
                                Als je enkel via AUX verbindt (en dat is de bedoeling als ik het zo lees) zal dat volgens mij niet kunnen. Noch bediening via het stuur, noch info op het scherm (van de autoradio).

Een niet-kenner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                  Als je enkel via AUX verbindt (en dat is de bedoeling als ik het zo lees) zal dat volgens mij niet kunnen. Noch bediening via het stuur, noch info op het scherm (van de autoradio).

Een niet-kenner.
                                  m'n Ipood hangt aan de aux en die kan ik bedienen met de knoppies hoor

Comment

m'n Ipood hangt aan de aux en die kan ik bedienen met de knoppies hoor

Het volume bedoel je?

Serieus, kan je bijvoorbeeld van nummer wisselen via de knopjes op het stuur? Enkel en alleen met een AUX aansluiting.

Een niet-kenner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                      als ik bv maar een 7.000 tot max 9.000 € moet opleggen voor deze E60 verandert dit niks aan mijn plannen voor de toekomst he
                                      geld is niet weg he , de meerprijs die ik nu betaal voor deze E60 win ik toch gedeeltelijk terug bij de verkoop ervan binnen 2jaar ...(denk ik toch)

de nieuwe 5 is nog zeker 2jaar dus dan kan ik toch nog 2jaar genieten van deze E60 terwijl ik rustig een beetje bijspaar voor een nieuwe 5

Knappe wagen! Enkel de velgen zoal je al hebt gezegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten

Het volume bedoel je?

Serieus, kan je bijvoorbeeld van nummer wisselen via de knopjes op het stuur? Enkel en alleen met een AUX aansluiting.

Een niet-kenner.
                                        neenee, ik duw op mijn stuurbediening voor volgende track en mijn ipodje verspringt.. krijg wel niet de trackinfo op m'n display maar kan 'm wel bedienen met m'n stuurtje (of met de knopjes van de radio)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Knappe wagen! Enkel de velgen zoal je al hebt gezegt
                                          Stomme replica's.

Comment

Working...
                                          X