Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een moeilijke vraag want er zijn amper 2de handse 3.0 benzine"s te vinden in Belgie,ik denk iets rond de 50 000 € .
Neem een Full X5 3.0d en trek daar paar duizend €'s van af.
Een moeilijke vraag want er zijn amper 2de handse 3.0 benzine"s te vinden in Belgie,ik denk iets rond de 50 000 € .
Neem een Full X5 3.0d en trek daar paar duizend €'s van af.
Daarmee dat ik het vraag: Op Autoscout24 en dergelijke is nergens een 2de handse 3.0 benzine van 2007 te vinden. En in de andere landen lopen de prijzen ver uitéén.
Aangezien de auto nieuw iets van 100k kostte, dacht ik om te beginnen bij iets van 70.000 € en die ook te koop te plaatsen in Duitsland.
Daarmee dat ik het vraag: Op Autoscout24 en dergelijke is nergens een 2de handse 3.0 benzine van 2007 te vinden. En in de andere landen lopen de prijzen ver uitéén.
Aangezien de auto nieuw iets van 100k kostte, dacht ik om te beginnen bij iets van 70.000 € en die ook te koop te plaatsen in Duitsland.
ok als die 100k heeft gekost dan zou je hem beter op mobile.de zetten,dan kan je misschien toch nog de 70k € krijgen.
Zo'n beetje ja.
Is de weg naar l'Alpe d'Huez via de Col de Sarenne, kom je nagenoeg niemand tegen. Echt wel een slechte weg. Van die 'verzinkigen' in het wegdek heb ik er een stuk of 10 moeten doorrijden. Er was er zelfs eentje bij waar ik vrouw en kinderen heb doen uitstappen, zodat de auto wat hoger kwam te liggen. De uitlaat raakte net de weg niet.
Comment