Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit is nu de lelijkste kant van de facelift van een 6 Serie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Nog een apart maar tevens mooi kleur:

Bedankt trouwens voor die dat het vorige wist
      Idd altijd mooi en appart gevonden!

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik vind eigenlijk dat ge heel zelden een 1 coupé ziet in het straatbeeld.
          Hij is nu toch al een paar maanden uit, en toch is het een rariteit.

Niet echt een succes? Of zijn de leveringen nog maar pas begonnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Ik vind eigenlijk dat ge heel zelden een 1 coupé ziet in het straatbeeld.
            Hij is nu toch al een paar maanden uit, en toch is het een rariteit.

Niet echt een succes? Of zijn de leveringen nog maar pas begonnen?

ik heb eigenlijk ook nog geen enkele gezien in onze streek in real-life

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              Wat zou een zo goed als full-option BMW X5 3.0si van bijna 1 jaar en 8.000km nog waard zijn?
              Om mijn vraag te herhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                ik heb eigenlijk ook nog geen enkele gezien in onze streek in real-life
                Buiten de witte van Nicolas ik ook niet

Comment

Kijk eens wat op het net rond. Google kan je daarbij goed helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten

En ja, het is geen mop want volgen ga je niet kunnen

Comment

Een moeilijke vraag want er zijn amper 2de handse 3.0 benzine"s te vinden in Belgie,ik denk iets rond de 50 000 € .
                      Neem een Full X5 3.0d en trek daar paar duizend €'s van af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Een moeilijke vraag want er zijn amper 2de handse 3.0 benzine"s te vinden in Belgie,ik denk iets rond de 50 000 € .
                        Neem een Full X5 3.0d en trek daar paar duizend €'s van af.
                        Daarmee dat ik het vraag: Op Autoscout24 en dergelijke is nergens een 2de handse 3.0 benzine van 2007 te vinden. En in de andere landen lopen de prijzen ver uitéén.
                        Aangezien de auto nieuw iets van 100k kostte, dacht ik om te beginnen bij iets van 70.000 € en die ook te koop te plaatsen in Duitsland.

Comment

Daarmee dat ik het vraag: Op Autoscout24 en dergelijke is nergens een 2de handse 3.0 benzine van 2007 te vinden. En in de andere landen lopen de prijzen ver uitéén.
                          Aangezien de auto nieuw iets van 100k kostte, dacht ik om te beginnen bij iets van 70.000 € en die ook te koop te plaatsen in Duitsland.
                          ok als die 100k heeft gekost dan zou je hem beter op mobile.de zetten,dan kan je misschien toch nog de 70k € krijgen.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

In the middele of nowhere?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                In the middele of nowhere?
                                Zo'n beetje ja.
                                Is de weg naar l'Alpe d'Huez via de Col de Sarenne, kom je nagenoeg niemand tegen. Echt wel een slechte weg. Van die 'verzinkigen' in het wegdek heb ik er een stuk of 10 moeten doorrijden. Er was er zelfs eentje bij waar ik vrouw en kinderen heb doen uitstappen, zodat de auto wat hoger kwam te liggen. De uitlaat raakte net de weg niet.

Comment

• Wel een vette fotolocatie!

Comment

• zijn dat nu droge rivierbeddingen die verzakkingen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      zijn dat nu droge rivierbeddingen die verzakkingen ?

Inderdaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        Buiten de witte van Nicolas ik ook niet
                                        Ik heb al 2 keer een rooie/bordeaux gezien aan de Leopold III-laan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Er was er zelfs eentje bij waar ik vrouw en kinderen heb doen uitstappen, zodat de auto wat hoger kwam te liggen.
                                          En dan keihard wegrijden

Comment

Working...
                                          X