Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Comment

• Waarom is hij eigelijk weggegaan Nemo? Dat saai rijden kan ik beamen.
      Wij hebben thuis ook een A6 (zelfs 2.7 TDI), ik rij nu nog maar een klein jaar en zelfs ik vind hem saai rijden. Ik had zelfs veel meer lol in een Jetta 1.9 TDI 105 pk.
      Hij stuurt wat te licht, schakelt gevoelloos, ik vind de motor wel goed, maar je hoort hem bijna niet zo is er niet veel beleving en hij voelt gewoon groot aan.
      Goeie auto, dat wel.

Comment

• Toch wel mooi zo...
        Last edited by fabke13; 07/08/2008, 17:27.
        Tijd brengt raad........
        6,1 l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Waarom is hij eigelijk weggegaan Nemo? Dat saai rijden kan ik beamen.
          Wij hebben thuis ook een A6 (zelfs 2.7 TDI), ik rij nu nog maar een klein jaar en zelfs ik vind hem saai rijden. Ik had zelfs veel meer lol in een Jetta 1.9 TDI 105 pk.
          Hij stuurt wat te licht, schakelt gevoelloos, ik vind de motor wel goed, maar je hoort hem bijna niet zo is er niet veel beleving en hij voelt gewoon groot aan.
          Goeie auto, dat wel.
          Ik heb er een zeer goede prijs voor gekregen daarom heb ik hem vooral verkocht .

Maar van m'n Audi ben ik eigelijk ook wel zeer tevreden enkel de rijplezier dat ik had met m'n 1 is ver zoek .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Jij had naar mij moeten luisteren en toen die 130i moeten kopen...
            ... of een BMW 5 was ook goed geweest.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Je vergelijkt dan ook appelen met peren, maar zo kennen we flupke ondertussen al
              rijplezier is rijplezier,
              of het dan een grote of kleine wagen is

'k had een logge range, traag/groot/hoog op de poten : en die was veeeeel leuker dan de audi,
              appelen en peren: ieder op hun manier zouden ze beide toch lekker moeten smaken hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                rijplezier is rijplezier,
                of het dan een grote of kleine wagen is

'k had een logge range, traag/groot/hoog op de poten : en die was veeeeel leuker dan de audi,
                appelen en peren: ieder op hun manier zouden ze beide toch lekker moeten smaken hé
                Iedereen definieert rijplezier op een andere manier he
                Maar ik heb tijdens mijn korte ervaring van rijden precies ook het gevoel dat een kleinere auto leuker is om mee te rijden, dan heb je meer controle precies, je voelt je meer 1 met de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  ... of een BMW 5 was ook goed geweest.
                  Als ik de A6 zou verkopen dan koop ik me ofwel een BMW 5,BMW 1 LSE of een nieuwe A4 avant maar dan wel Quattro en 2.7tdi.

Comment

Als ik de A6 zou verkopen dan koop ik me ofwel een BMW 5,BMW 1 LSE of een nieuwe A4 avant maar dan wel Quattro en 2.7tdi.
                    Verkopen die handel!
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Verkopen die handel!
                      Ik weet het niet,ik pimp er wel graag mee rond en hij is enorm in trek bij vrouwen .

Comment

• De nieuwe eigenaar ervan ging me van de week foto's doorsturen .

Comment

• Comment

• Deze blijft fantastisch mooi Nemo!

Comment

• Een foutje in de CC?

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Idd, als je sportzetels + individual interieur neemt krijg je zo van die geweldige effecten
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• wtf, wat een kakafonie!

Comment

• Best knap eigenlijk

Comment

• Dan moet je een mail sturen naar de webmaster. Heb ik laatst ook gedaan toen ik een fout heb gevonden bij de M5.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ik weet het niet,ik pimp er wel graag mee rond en hij is enorm in trek bij vrouwen .
                                        Het zou erg zijn moest je hem nu alweer willen verkopen. Niettemin, ik vind de alternatieven allemaal aantrekkelijker dan die A6, maar smaken verschillen natuurlijk.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik zou wel voor pianolak of de performance carbon inleg gaan, maar die geeft de CC niet weer.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X