Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
jup, met sportzetels (met van die opblaasbare wangen, heerlijk) en een open dakje!
meer moet je niet hebben.
ohja deftige audio, daar is wel een immens gebrek aan. Zelden zo'n slechte oem radio-cd horen spelen
Die opblaasbare wangen is de dikste rommel ooit,de leuning van m'n passagiers zetel was zo hard opgepompt dat je niet meer relax kon zitten en kreeg dat ding ook niet meer fantsoenlijk leeggepompt (bij de garage lukte het hun ook al niet) .
Ik heb dat systeem ook op m'n Audi maar blijf er mooi af .
Last edited by ; 27/08/2008, 13:42.
Reden: n vergeten
Dat de 320d die Blake er heeft afgereden eventueel een 320 (150pk versie is geweest/of een break)
Break is 'beduidend' trager dan de berline, onlangs nog kunnen testen.
Uw zonneklep helemaal tot boven doen en zetel helemaal naar beneden kippen
Zonnebril niet vergeten
Alledrie gedaan
Maar helaas nog niet voldoende De zetel kan wel lager maar dan moet de leuning rechter omdat ik anders tegen dat windscherm aanzit met de zetel.
2 weken geleden moest ik 2 keer naar Zürich heen en terug rijden in zo'n weertje, heb ik ook met deze gedaan. Is van hier zo'n 60 km denk ik, maar veelal Landstrasse. Je moet je toch aan die belachelijke snelheden houden, kan ik evengoed nog wat zon meepikken.
Alledrie gedaan
Maar helaas nog niet voldoende De zetel kan wel lager maar dan moet de leuning rechter omdat ik anders tegen dat windscherm aanzit met de zetel.
2 weken geleden moest ik 2 keer naar Zürich heen en terug rijden in zo'n weertje, heb ik ook met deze gedaan. Is van hier zo'n 60 km denk ik, maar veelal Landstrasse. Je moet je toch aan die belachelijke snelheden houden, kan ik evengoed nog wat zon meepikken.
Plaats heb je nodig, zeker op de autosnelweg om te cruisen. Windscherm is in dat geval ook zeeer aan te raden. Vroeger wou je het niet toegeven maar geef toe, Zon, dak eraf en 6inlijn achter je
Stond ook al in de laatste AMS te lezen. Geen M3 CSL, geen M3 touring, geen M7. Wel MX6, misschien MX5.
daarstraks ook ergens gelezen maar er staat toch niet expliciet ergens dat het over een Mversie van De X series zou gaan? Wel de snellere versies van de X series.
M versie van X serie is compleet naast het concept en belachelijk...
Plaats heb je nodig, zeker op de autosnelweg om te cruisen. Windscherm is in dat geval ook zeeer aan te raden. Vroeger wou je het niet toegeven maar geef toe, Zon, dak eraf en 6inlijn achter je
Ik wist dat je daarover ging beginnen
Ik heb misschien 0,01% van m'n aantal kms dit jaar in dat hok gezeten, ik vind het genoeg. Ik voel me een kappersboy die wat show komt verkopen in zo'n wagen, enigste voordeel is dat je 2 vliegen in 1 klap slaat: je komt op je bestemming én je hebt een kleurtje bijgekregen.
Verder zou ik nooit een cabrio kopen, veel te veel geluid als je doorrijdt.
Maar van zo'n ritjes naar Zürich waar je grotendeels tussen de 50 en de 100 blijft, da's wel 'ns leuk, absoluut. En ik heb het gevoel dat ie ook wat losser is gekomen, geluid vooral. Komt echt een leuke brom uit nu.
daarstraks ook ergens gelezen maar er staat toch niet expliciet ergens dat het over een Mversie van De X series zou gaan? Wel de snellere versies van de X series.
M versie van X serie is compleet naast het concept en belachelijk...
Comment