Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
      Spijtig van dat kleine detail.
      Welk detail? ik zie niet echt iets mis of zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Ik denk iets aan de stootranden van de voorbumper...

Comment

• Ik zie daar ook niks verkeerd aan. Prachtige auto trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
            vrouwen he
            ze beheersen ons leven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
              Het is geen M6 ...

Comment

Het is geen M6 ...
                En hoe weet je dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  En hoe weet je dat?
                  Omdat dat toen nog niet bestond, ze noemen het gewoon zo

Comment

• M635 CSI. noemden ze hem ook niet kortweg M6?

Comment

• Maar het is wel een M635CSI toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        En hoe weet je dat?
                        Via http://www.tradecarview.com/stock/de...px?sid=1276858

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Maar het is wel een M635CSI toch?
                        Ja, dat denk ik.

Comment

Het is geen M6 ...
                          Mij lijkt 't van wel. Je kan natuurlijk niet zien of 't een M635CSi is of niet, maar ik denk het wel. Logo in rooster is origineel BMW, en 't is een Amerikaan. En in de States heette de M635CSi officieel M6.

Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
                          Omdat dat toen nog niet bestond, ze noemen het gewoon zo
                          In Europa heette die M635CSi, ja, maar in de States werd 'ie officieel verkocht onder de naam M6. Stond ook zo op z'n kofferklep, op de catalogi, op de prijslijsten, enz.

Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                          M635 CSI. noemden ze hem ook niet kortweg M6?
                          Als roepnaam wel, yep, ook hier.

Comment

• Echte M6 dus.

Vet.

Comment

• P.I.M.P.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Ben nu bezig met een Super eta (129pk versie). 885i kop er op, ander nokkenasje, andere injectoren, LMM en benzinedrukregelaar en het spel blaast

Gewoon 129pk onderblok met 885i kop zou 184pk leveren en pak meer koppel dan gewone 325i.
                                Iemand die ik ken van op mijn vakantiejob heeft een E30 325e op 230pk gebracht. Blokje draait nu 9000tpm, gans het binnenwerk is vervangen.
                                Als koeling heeft hij de ventilator en buizen genomen van de 2.5tds motoren. De versnellingsbak komt van een E34 M5. Achterbrugverhouding is gewijzigd van 3.24 ofzo naar 4.x. Acceleratie van 0-100km/u gebeurt in een goeie 6 seconden.
                                Verbruik: 17liter ongeveer.

Van zo'n eta motoren kan je idd pareltjes maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                  Iemand die ik ken van op mijn vakantiejob heeft een E30 325e op 230pk gebracht. Blokje draait nu 9000tpm, gans het binnenwerk is vervangen.
                                  Als koeling heeft hij de ventilator en buizen genomen van de 2.5tds motoren. De versnellingsbak komt van een E34 M5. Achterbrugverhouding is gewijzigd van 3.24 ofzo naar 4.x. Acceleratie van 0-100km/u gebeurt in een goeie 6 seconden.
                                  Verbruik: 17liter ongeveer.

Van zo'n eta motoren kan je idd pareltjes maken!
                                  Welke wijzigingen aan motor? Want ze hadden mij aangeraden om niet hoger dan 7000rpm te gaan. 12v zou daar niet echt voor gemaakt zijn. Tenzij je intern ook al wat aanpassingen begint te doen. Maar dan nog, curve zou omlaag gaan op hogere toeren.

Heb een 282/272 nokkenas besteld, dus niet echt bedoeld voor extreem hoge toeren, bedoeling nu is voor vooral enorm brede powerband te hebben. Eindverhouding zal wss 3.64 worden op een 0.8 eindratio van de vbak.

230pk is wel al lekker. Vanwaar is die ergens?

En de standaard eindverhouding van een 325e is idd veel te lang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Welke wijzigingen aan motor? Want ze hadden mij aangeraden om niet hoger dan 7000rpm te gaan. 12v zou daar niet echt voor gemaakt zijn. Tenzij je intern ook al wat aanpassingen begint te doen. Maar dan nog, curve zou omlaag gaan op hogere toeren.

Heb een 282/272 nokkenas besteld, dus niet echt bedoeld voor extreem hoge toeren, bedoeling nu is voor vooral enorm brede powerband te hebben. Eindverhouding zal wss 3.64 worden op een 0.8 eindratio van de vbak.

230pk is wel al lekker. Vanwaar is die ergens?

En de standaard eindverhouding van een 325e is idd veel te lang
                                    Ik zal het maandag eens vragen.
                                    Hij heeft trouwens ook de remmen van een E34 M5 gestoken. Nu moet hij wel minimum 17inch velgen plaatsen.
                                    De persoon in kwestie woont ergens in West-Vlaanderen.
                                    Ivm die 230pk, ik weet niet of dat met std benzine was om met benzine vermengd met 4% kerosine.
                                    Last edited by ; 29/08/2008, 20:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                                      Ik zal het maandag eens vragen.
                                      Hij heeft trouwens ook de remmen van een E34 M5 gestoken. Nu moet hij wel minimum 17inch velgen plaatsen.
                                      De persoon in kwestie woont ergens in West-Vlaanderen.
                                      Ivm die 230pk, ik weet niet of dat met std benzine was om met benzine vermengd met 4% kerosine.
                                      Rally keuring?

Zou "gewone" 312mm's willen steken met 4pots brembo's op. Das dan ook 17". Beetje johnny achtig, maar ach, dan mag het

Comment

• De BMW's hier 'thuis'
                                        Ze missen alletwee een paar opties naar mijn zin (1:vooral xenon 5: andere, grotere velgen..)
                                        Maar kmag al blij zijn dat mijn pa toch geen 520d heeft gekocht, maar trug een benzine !

Sorry voor de vuile eend!

Comment

• edit: foutje gelezen

Comment

Working...
                                          X