Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenSpijtig van dat kleine detail.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenWelk detail? ik zie niet echt iets mis of zo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenWelk detail? ik zie niet echt iets mis of zo...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn hoe weet je dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenEn hoe weet je dat?
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMaar het is wel een M635CSI toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHet is geen M6 ...
Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk BerichtenOmdat dat toen nog niet bestond, ze noemen het gewoon zo
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenM635 CSI. noemden ze hem ook niet kortweg M6?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenBen nu bezig met een Super eta (129pk versie). 885i kop er op, ander nokkenasje, andere injectoren, LMM en benzinedrukregelaar en het spel blaast
Gewoon 129pk onderblok met 885i kop zou 184pk leveren en pak meer koppel dan gewone 325i.
Als koeling heeft hij de ventilator en buizen genomen van de 2.5tds motoren. De versnellingsbak komt van een E34 M5. Achterbrugverhouding is gewijzigd van 3.24 ofzo naar 4.x. Acceleratie van 0-100km/u gebeurt in een goeie 6 seconden.
Verbruik: 17liter ongeveer.
Van zo'n eta motoren kan je idd pareltjes maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIemand die ik ken van op mijn vakantiejob heeft een E30 325e op 230pk gebracht. Blokje draait nu 9000tpm, gans het binnenwerk is vervangen.
Als koeling heeft hij de ventilator en buizen genomen van de 2.5tds motoren. De versnellingsbak komt van een E34 M5. Achterbrugverhouding is gewijzigd van 3.24 ofzo naar 4.x. Acceleratie van 0-100km/u gebeurt in een goeie 6 seconden.
Verbruik: 17liter ongeveer.
Van zo'n eta motoren kan je idd pareltjes maken!
Heb een 282/272 nokkenas besteld, dus niet echt bedoeld voor extreem hoge toeren, bedoeling nu is voor vooral enorm brede powerband te hebben. Eindverhouding zal wss 3.64 worden op een 0.8 eindratio van de vbak.
230pk is wel al lekker. Vanwaar is die ergens?
En de standaard eindverhouding van een 325e is idd veel te lang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWelke wijzigingen aan motor? Want ze hadden mij aangeraden om niet hoger dan 7000rpm te gaan. 12v zou daar niet echt voor gemaakt zijn. Tenzij je intern ook al wat aanpassingen begint te doen. Maar dan nog, curve zou omlaag gaan op hogere toeren.
Heb een 282/272 nokkenas besteld, dus niet echt bedoeld voor extreem hoge toeren, bedoeling nu is voor vooral enorm brede powerband te hebben. Eindverhouding zal wss 3.64 worden op een 0.8 eindratio van de vbak.
230pk is wel al lekker. Vanwaar is die ergens?
En de standaard eindverhouding van een 325e is idd veel te lang
Hij heeft trouwens ook de remmen van een E34 M5 gestoken. Nu moet hij wel minimum 17inch velgen plaatsen.
De persoon in kwestie woont ergens in West-Vlaanderen.
Ivm die 230pk, ik weet niet of dat met std benzine was om met benzine vermengd met 4% kerosine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenIk zal het maandag eens vragen.
Hij heeft trouwens ook de remmen van een E34 M5 gestoken. Nu moet hij wel minimum 17inch velgen plaatsen.
De persoon in kwestie woont ergens in West-Vlaanderen.
Ivm die 230pk, ik weet niet of dat met std benzine was om met benzine vermengd met 4% kerosine.
Zou "gewone" 312mm's willen steken met 4pots brembo's op. Das dan ook 17". Beetje johnny achtig, maar ach, dan mag het
Comment
Comment