Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk vrees 'n beetje voor uw Performance remmetjes dan, ik was daar niet geweldig van onder de indruk na 2 uurtjes 135i'en...
AP-Racing
edit ziet dat dat nog niet bestaat voor de 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDie Japonese video's zijn zooo fokking zalig hè.
Wel een bizarre uitlag, zeker als je weet dat de 335i in de rechte lijn een klein tikkie sneller is dan de 135i...
normaal moet een E92 M3 met handbak de 1/4 mile in hoge 12s doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe remmen zijn wrs voor straatgebruik wat milder.. andere olie en pads en we zijn er
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenuhu, maar ik vind de M3 niet 100% goed gereden.. zijn schakelen en launch kan echt beter.
normaal moet een E92 M3 met handbak de 1/4 mile in hoge 12s doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenEr is geen volgende week.Morgen is mijn laatste dag vakantiejob.
Damn, khad vorig week beetje meer moeten doorvragen he.
Ik weet wel nog dat hij me zei dat de vorm van de verbrandingskamer anders was. Hij had een een bolle pistonkop ipv plat, zodat het ingespoten mengsel nog een werveling bijkrijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ben ervan overtuigd dat 't goeie dingen zijn maar ik had na een paar noodstops toch een titske minder vertrouwen dan ik hoopte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenShit kerel, stop eens met cijfertjes plat te neuken!!!
cijfers zijn eigenlijk niks waard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDat logo hangt zo raar? of meen ik dat maarOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenNog beter: 1 serie van hartge
Comment
-
-
BMW geflitst met 706 km per uur
BMW heeft een snelle reputatie. Maar een BMW 118i die op 20 juni jongstleden om 6.58uur op de Route d'Arlon in Martelange met 706km per uur werd geflitst?
'Ach, het is gewoon een menselijke fout', geeft de verbaliserende politieman toe. 'De opgemeten snelheid bedroeg in werkelijkheid 106 km per uur en dat is nog altijd 56 km per uur meer dan de snelheid die op die plaats is toegelaten. Het gaat dus om een zware overtreding, maar ik geef toe dat 706 km per uur hilarisch veel is.' Overigens werd ook hier een correctie op die snelheid toegepast: terug naar 663,64 km per uur. Welke straf de bestuurder wacht, is zeer de vraag. 'Hij heeft het pv teruggestuurd met de opmerking dat de snelheid nogal abnormaal hoog leek', zegt de verbalisant. (yb)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten'Hij heeft het pv teruggestuurd met de opmerking dat de snelheid nogal abnormaal hoog leek', zegt de verbalisant. (yb)
Ge zou voor minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk had gewoon niks gedaan en dat gewoon laten voorkomen... 9/10 verwerpt de rechter het dan en ben je d'r helemaal van af.
Nu is ie nog altijd gescheten
Comment
-
Daarnet een 507 zien rijden!!!'t Was een zwarte met rood leder, in prachtige staat, en met B-plaat, mooie ronk uit die V8... Mijn dag is goed.
Ik denk dat het trouwens de zelfde bestuurder was als degene die ik af en toe met een 328 roadster en een oranje Porsche 997 GT3 RS zie rijden (Stefan Schrauwen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDaarnet een 507 zien rijden!!!'t Was een zwarte met rood leder, in prachtige staat, en met B-plaat, mooie ronk uit die V8... Mijn dag is goed.
Ik denk dat het trouwens de zelfde bestuurder was als degene die ik af en toe met een 328 roadster en een oranje Porsche 997 GT3 RS zie rijden (Stefan Schrauwen).
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment