Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Spillies, ik weet dat ge gaat zeggen "hé gast ik wist dat hoor, waarom denkt ge dat ik ne mrgreen-smiley typete?", maar ik betwijfel of ge 't weldegelijk wist (en if not geen probleem, we leren allemaal bij) : die 'Allrad' die op die coupé z'n koffer staat, slaat op 't feit dat 't een 4WD is.
het is gewoon omdat hij "in de massa van audi" begint te vervagen. De nieuwe A4 lijkt echt veel te goed op de A5 net zoals alle laatste modellen/faceliften van audi. Bij bmw is de 3 coupé toch totaal verschillend van een 3 sedan/ 5 serie 6 serie 7 serie... Bij audi is het gewoon 1 serie , de een is coupé, de ander sedan., de een al wat groter dan de ander..
Sorry. Had 't nog nooit zo op 'n real life pic gezien.
Miljaar. Had ik er ene -> meteen pre-FL spiegels erop.
Buiten dat ze mss echt wat groot zijn, zijn ze wel verdomd handig hoor Ik heb nu zelf ook vrij grote spiegels, zeker in vergelijking met m'n Golf 3 die ik ervoor had, en qua zichtbaarheid is het een enorme vooruitgang. Dat het esthetisch niet echt super is, moet je er maar bijnemen zeker?
True, ik zit nu met relatief kleine spiegeltjes (lijken wel op ouwe 911-spiegels, zeker de vorm van 't glas ), en bij parkeermanoeuvers is dat toch iets minder handig. Maar tijdens 't rijden heb ik daar 0,0 last van, eerlijk gezegd.
Voor mij hangt dat gewoon van 't moment van aankoop af, en m'n goesting en budget op dat moment. Ik heb uiteraard m'n favoriete merken (met Alfa Romeo met stip op één), maar ik ben niet vies van iets anders, zolang die auto me maar "roert" en 'ie binnen mijn budget valt en aan zoveel mogelijk van m'n eisen tegemoet komt.
En Audi, BMW en Mercedes beginnen de laatste tijd toch wel écht heel duur te worden. Als je 'n beetje opties wil om je auto te personaliseren, dan zit je toch erg snel aan duizelingwekkende bedragen... Mijn 120d (ja, een kleine hatchback met 4-pitter diesel, uiteindelijk maar) zou nieuw in België bijna 42.000 EUR gekost hebben (for the record: dat heb ik niet betaald en zou ik er ook niet aan gegeven hebben), da's toch bijna te gek voor woorden?
Dan begin je toch wel 'es andere zaken te bekijken ook. Bijvoorbeeld de Ford Mondeo van tuscani hier op 't forum -> miljaar ik zou 'm ook wel willen. Prachtige auto, ongelofelijk ruim, rijdt goedt, is voor z'n prijs top uitgerust en ik geloof ook dat 'ie veilig en betrouwbaar is.
Comment