Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenIk heb wel de meeste interesse in de cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
ik moet het weer toegeven ....
dit is de mooiste E36 M3 die ik ken
ik wil ook BBS'en
Comment
-
Naar ondertussen aloude traditie kunnen de wijvekes hier niet ontbrekenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEen lelijker logo om p1 te beginnen vond je niet ofwat?Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk ging net hetzelfde posten, BMW lovers noemen ze dat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/BMW/81838..._69000_KM.html
Elke mening is welkom !
De prijs vind ik ook niet slecht, ik heb zelf een 320Cd en voor deze prijs ging de mijne niet buiten.
Comment
-
Ik heb vanavond van mn broer gehoord dat een neef van ons de X6 besteld heeft en dat hij hem in 2009 geleverd krijgt...
Ik woon in Brugge, mn neef bij Willebroek, dus ik zie hem niet zoveel. Het laatste dat ik gehoord heb is dat hij zn AM V8 besteld had en hij zn 645 ging weg doen voor een X5... Ik heb hem een sms gestuurd, hopelijk kan ik dit weekend eens binnenspringen bij hem...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zwiep Bekijk BerichtenIk ken de eigenaar van deze wagen. Nu ja kennen is misschien veel gezegd maar ik weet wel dat je hier zeker geen kat in een zak koopt maar een degelijke tweedehands.
De prijs vind ik ook niet slecht, ik heb zelf een 320Cd en voor deze prijs ging de mijne niet buiten.Ik heb terug contact gemaakt met de realiteit
Last edited by caoimhin; 08/02/2008, 09:11.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenweer een nieuw topic
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGij moet zwijgen gij, door u ben ik in de ban van de E46
ik wou vandaag het poepeke nog es zetten, es zien hoever ik ze kreeg op het droge.... mij rotgevloekt omdat er een geit voor mij reed en ik dus ni vitessig genoeg dien bocht kon nemen... ik rij er dus achter en wie staat er net achter de bocht??? de smurfen
neig chance gehad
Comment
Comment