Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk eerder zo'n embleem
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Je ziet al aan het kofferdeksel dat het geen M5 is. Bij een M5 is die uitsnijding rond de nrplaat er niet.

Comment

• gasten ge denkt toch niet dat ik zo achterlijk ben om te geloven dat dat een echte M5 is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
          gasten ge denkt toch niet dat ik zo achterlijk ben om te geloven dat dat een echte M5 is
          tuurlijk niet.

Toch even maken dat iedereen het weet hé.

Comment

• Weet er iemand of de premium selection garantie van 2 jaar op een 2dehands bmw overgedragen wordt aan een nieuwe koper van die wagen aan een particulier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
              Weet er iemand of de premium selection garantie van 2 jaar op een 2dehands bmw overgedragen wordt aan een nieuwe koper van die wagen aan een particulier?
              Jep garantie blijft gewoon doorlopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door savvy Bekijk Berichten
                Typisch BMW

Grappig dat bmw ook niet de eerste is, Mercedes heeft ongeveer dezelfde reclame gehad 10 jaar geleden
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  Grappig dat bmw ook niet de eerste is, Mercedes heeft ongeveer dezelfde reclame gehad 10 jaar geleden
                  Maar dan met een bomma?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Maar dan met een bomma?
                    Oude boerin

Nee, gewoon knappe jonge vrouw die op een bed lag ofzo en dan "zou u het erg vinden als u niet de eerste was?"
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De testrit met de 118D is ons zeer goed bevallen.
                      Vlotte motor ook en men ma heeft er ook mee gereden, en het voelde vertrouwd aan
                      Bestelbon getekend :

BMW 118D
                      exterior kleur: Havanna
                      Interior : Stof Network Anthrazit

-Buitenspiegelpakket
                      Voorruit met grijze boord
                      Zetels elektrisch+geheugen
                      Hogedrukreiniging koplampen
                      Xenonlichten
                      Adaptieve headlights
                      Navigatiesysteem professional
                      Voice Control
                      GSM voorbereiding (bleutooth)
                      USB aansluitng

Comfort line

Multifunctioneel stuur
                      Sportstuur
                      Opbergpakket Parkeerhulp voor en achteraan
                      regensensor en lichtsensor
                      Cruise-control
                      lichtpakket
                      en nog wat prullen .

Ik ben tevreden
                      De verkoper zei: ik denk wel dat deze wagen in de familie blijft
                      Ik hoop het ! 't is een mooie wagen
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Toch ook gespoten aanbouwdelen? En welke velgjes?

congrats!
                        1991 Mazda MX-5 NA
                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Amai, zeer volledig! Enkel leder mis ik precies, speciale reden waarom niet aangevinkt?
                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            De verkoper zei: ik denk wel dat deze wagen in de familie blijft
                            Hoe slijmerig kan een uitspraak overkomen...

Goed bezig, Porsche besteld, BMW besteld, nog iets ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten

ik denk wel dat LexusGS300 een nieuwe fiets krijgt ook ...

de gelukzak

@LexusGS300 proficiat he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door savvy Bekijk Berichten
                                Typisch BMW

regelrechte jailbait

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                  Toch ook gespoten aanbouwdelen? En welke velgjes?

congrats!
                                  Euh stond niet in de optielijst denk ik..
                                  Bij de FL mss standaard?
                                  Velgjes? niets speciaal hoor.. de standaard 226 of 222 ? kweet het niet

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                                  Amai, zeer volledig! Enkel leder mis ik precies, speciale reden waarom niet aangevinkt?
                                  Tgoh ja, men ma wou het niet..
                                  De wagen is voor men ma, en er wordt nogal veel in en uit de wagen gezwierd en dan is leder niet de beste keuze denk ik
                                  Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten

We hebben deze avond koud brood met water gegeten..
                                  Nee serieus, hier antwoord ik zelfs nog niet op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    ik denk wel dat LexusGS300 een nieuwe fiets krijgt ook ...

de gelukzak

@LexusGS300 proficiat he
                                    Haha, bedankt !

Comment

Euh stond niet in de optielijst denk ik..
                                      Bij de FL mss standaard?
                                      Velgjes? niets speciaal hoor.. de standaard 226 of 222 ? kweet het niet
                                      Zou ik dan toch aanvinken hoor, die matzwarte beschermstrips zien er behoorlijk 'cheap' uit. En voor die 90 euro kan je 't IMHO ook niet laten.

Is niet std. op facelift.
                                      1991 Mazda MX-5 NA
                                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Zou ik dan toch aanvinken hoor, die matzwarte beschermstrips zien er behoorlijk 'cheap' uit. En voor die 90 euro kan je 't IMHO ook niet laten.

Is niet std. op facelift.
                                        zondag eens naar men vader bellen dan. Bedankt voor de tip !

Comment

zondag eens naar men vader bellen dan. Bedankt voor de tip !
                                          Eh maar alex je kan ook gewoon naar beneden gaan en dat vragen aan de papa, je moet niet van u kamer naar de papa in de living bellen he (lui kind)grapke eh haha Goede config alleen misschien een beetje spijtig v/h leder maar voor de rest perfect!
                                          Mr Drift

Comment

Working...
                                          X