Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLijkt wel een beetje op negatief-kleuren (enkel de achterlichten zelf hé).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenBij de bmw dealer staat al een tijdje een DEMO M3 wagen te koop...ze geraken er precies niet vanaf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenDat is gewoon een optie van bmw, snap niet dat ze dat bij bmw zelf schoon vindenfreude am fahren
Comment
-
Stond hetvolgende hier al?
Een nieuwtje: BMW komt met een vernieuwde iDrive. In feite waren zij de eersten om de bediening van veel functies in één centrale unit onder te brengen. Mercedes en Audi volgden dat voorbeeld, maar kwamen met gebruiksvriendelijkere systemen. Nu hebben ze in Bayern een "kopie" van de "kopie" gemaakt.
In feite komt het erop neer dat de centrale knop van de iDrive, die in zowat elke mogelijke richting te bewegen valt, nu wordt geflankeerd door knoppen om rechtstreeks naar bepaald menu's te gaan. Enig nadeel is dat je je ogen al eens van de weg moet halen om te kijken welke knop je nodig hebt.
Het systeem zit op de nieuwe 7-reeks, maar komt binnenkort ook in de 1-, 3-, 5- en 6-series.
Bron:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenMet enige trots stel ik de (denk ik) eerste BMW 3 FL mét M-Pack voor op 't forum ... :
Meer foto's volgen vanavond, zit nog op kantoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVervanger van de X-type?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDikke bak kerel enkel mis ik er getinte ruiten op.
Comment
-
Comment